Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja NTY do Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mazda DEMIO (DW) 1.3 i 16V (DW3W) liftback 83KM, 61kW, benzyna (1996.01 - 2002.10) TRISCAN
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AD-MZ-024
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
AD-MZ-024
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny:  AD-MZ-024
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AD-MZ-027
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
AD-MZ-027
Jednostka:
szt
Numer seryjny:  AD-MZ-027
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 122,00 zł
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze