Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja VAICO do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 350 CDI samochód terenowy zamknięty 211KM, 155kW, olej napędowy (2011.07 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0018
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0018
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Opel 1940 766
Specyfikacja:  Mercedes Benz 345,0
Wysokość [mm]:  225
Specyfikacja:  VOLVO 1161529
Specyfikacja:  AUDI-VW TL 52 146
Specyfikacja:  Opel B 040 00 70
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Kolor:  Zielony
Specyfikacja:  Porsche 000 043 203
Specyfikacja:  PSA 9730,A5
Specyfikacja:  PSA S71 2710
Długość [mm]:  60
Specyfikacja:  BMW 81 22 9 407 758
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  0,94
Szerokość [mm]:  115,0
Specyfikacja:  BMW 83 29 0 429 576
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C204-A
Specyfikacja:  Opel 1940 715
Specyfikacja:  VA-002-SYNT
Ciężar [kg]:  1,19
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze