Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA do Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MANN-FILTER
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S coupe (C217) S 63 AMG 4-matic+ (217.388) coupe 612KM, 450kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MA-ASV005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
MA-ASV005
Jednostka:
szt
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z zawieszeniem pneumatycznym
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem AMG
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Ilość połączeń:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 712,00 zł
385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze