Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO do Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12)

Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz MB Autobus (W631) D Autobus 56KM, 41kW, olej napędowy (1990.12 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
02752
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
02752
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Wysokość [mm]:  44
Ciężar [kg]:  0,06
Średnica 1 [mm]:  30
Średnica 2 [mm]:  42
Średnica 3 [mm]:  50
Materiał:  Semi-Metallic
Masa [g]:  60
Do 100 dni na zwrot
132,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze