Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BOGE do Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DT Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) DT
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) PE AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz T2/L Wywrotka LK 408 G (309.040, 309.041) Wywrotka 85KM, 63kW, benzyna (1968.01 - 1974.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOGE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
32-B78-0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
32-B78-0
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Parametr:  N30X250
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Do 100 dni na zwrot
BOGE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
30-S18-0
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
30-S18-0
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Parametr:  S30X250
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze