Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja OEM do Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09)

Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mitsubishi L 300 III Skrzynia (P0_V, P1_V, P2_V) 2.5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.09 - 2003.09) TRW
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
MB584531
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
MB584531
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  54,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  16,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  36,0
Materiał:  Guma
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Góra
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze