Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja QFIX do Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QFIX Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) QFIX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) EVO III (CE9A) sedan 269KM, 198kW, benzyna (1995.08 - 1996.07) TRISCAN
Producent:QFIX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QFIX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
Q376-0057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QFIX
Kod:
Q376-0057
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,109
Długożć opakowania [cm]:  9,3
Szerokość opakowania [cm]:  3,2
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze