Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL do Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Nissan 300ZX (Z31) 3.0 Turbo targa 228KM, 168kW, benzyna (1984.04 - 1990.10) TRW
Producent:GABRIEL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GABRIEL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GK229
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
GK229
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Wysokość [mm]:  19,6
Ilość montowana w aucie:  2
Materiał:  Guma
Średnica wewnętrzna [mm]:  16
Średnica zewnętrzna [mm]:  49,4
Dla numeru OE:  55325-D0100
Dla numeru OE:  55326-D0100
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GABRIEL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GK221
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
GK221
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
GABRIEL
4.9 (20 ocen)
Kod produktu:
69757
niedostępny
4.9 (20 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
69757
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze