Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KILEN do Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Nissan MICRA IV (K13KK) 1.2 DIG-S liftback 98KM, 72kW, benzyna (2011.03 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KILEN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KILEN
5.0 (3)
Kod produktu:
59045
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
59045
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
150,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KILEN
5.0 (3)
Kod produktu:
19197
niedostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KILEN
Kod:
19197
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Do 100 dni na zwrot
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze