Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GSP do Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja GSP Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Nissan PATHFINDER III (R51) 3.0 dCi SUV 231KM, 170kW, olej napędowy (2010.08 - obecnie) TEDGUM
Producent:GSP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
514196
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
514196
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
516488
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
516488
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, na dole
Do 100 dni na zwrot
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
514214
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
514214
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
32102060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
32102060
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze