Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SAKURA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) SAKURA
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) TRW
Producent:CS GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CS GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.370.310.00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CS GERMANY
Kod:
10.370.310.00
Projekt resora:  Resor piórowy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Szerokość [mm]:  60
Ilość piór resorów:  5+2
Długość 1/Długość 2 [mm]:  620 / 800
Pojazd specjalnego przeznaczenia:  Nie dla pojazdów kempingowych
Do 100 dni na zwrot
CS GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.370.400.00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CS GERMANY
Kod:
10.370.400.00
Projekt resora:  Resor piórowy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  60
Ilość piór resorów:  2
Długość 1/Długość 2 [mm]:  590 / 645
Pojazd specjalnego przeznaczenia:  Nie dla pojazdów kempingowych
Numer artykułu zalecanego dodatku:  99.670.185
Numer artykułu zalecanego dodatku:  99.680.100
Do 100 dni na zwrot
CS GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10.370.420.00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CS GERMANY
Kod:
10.370.420.00
Projekt resora:  Resor piórowy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  60
Ilość piór resorów:  3
Długość 1/Długość 2 [mm]:  590 / 645
Pojazd specjalnego przeznaczenia:  Nie dla pojazdów kempingowych
Numer artykułu zalecanego dodatku:  99.670.185
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze