Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Peugeot 3008 SUV (MC_, MR_, MJ_, M4_) 1.6 SUV 181KM, 133kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.10 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSM5455
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5455
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska
Parzyste numery artykułów:  BSM5455
Rozstaw trzpieni mocujących [mm]:  95
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSM5544
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5544
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSM5460
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5460
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z łożyskiem
Parzyste numery artykułów:  BSM5460
Rozstaw trzpieni mocujących [mm]:  95
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze