Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST do Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09)

Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) NK
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Peugeot 305 I (581A) 1.3 sedan 65KM, 48kW, benzyna (1977.11 - 1982.09) TRW
Producent:FEBEST

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2507S-005F
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2507S-005F
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Ciężar [kg]:  10,8
Długożć opakowania [cm]:  50,0
Szerokość opakowania [cm]:  18,0
Wysokość opakowania [cm]:  18,0
Do 100 dni na zwrot
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
2507G-007F
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2507G-007F
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Ciężar [kg]:  4
Długożć opakowania [cm]:  50,5
Szerokość opakowania [cm]:  17,0
Wysokość opakowania [cm]:  17,0
Do 100 dni na zwrot
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze