Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) HART
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 BiFuel Kombi 116KM, 85kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2000.10 - 2004.02) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPK7067
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BPK7067
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze