Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EUROL do Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche 911 (997) 3.6 Carrera 4 coupe 325KM, 239kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) VAICO
Producent:EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113661
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113661
Specyfikacja:  SP-II
Zalecenie producenta oleju:  SP-II
Specyfikacja:  ATF LT 71141
Specyfikacja:  Dexron III H
Specyfikacja:  DiaQueenJ2
Specyfikacja:  ETL 7045E
Specyfikacja:  Ford Mercon
Specyfikacja:  Ford Mercon V
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C202-B
Specyfikacja:  GM Dexron IID
Specyfikacja:  GM Dexron III
Specyfikacja:  Honda Z1 (except CVT
Specyfikacja:  Hyundai/Mitsubishi S
Specyfikacja:  Idemi
Specyfikacja:  Idemitsu K17
Specyfikacja:  Isuzu bes
Specyfikacja:  Mitsubishi SP
Specyfikacja:  SP-III
Zalecenie producenta oleju:  JATCO 3100 PL 085
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Type V1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Type Z1
Zalecenie producenta oleju:  MAN 339 Type Z2
Zalecenie producenta oleju:  Mazda M-5
Zalecenie producenta oleju:  Mazda M-III
Zalecenie producenta oleju:  MB 236.1 - 236.11
Zalecenie producenta oleju:  Mitsubishi ATF J2
Zalecenie producenta oleju:  Mitsubishi SP
Zalecenie producenta oleju:  Mitsubishi SP-II
Zalecenie producenta oleju:  Mitsubishi SP-III
Zalecenie producenta oleju:  Mobil ATF LT 71141
Zalecenie producenta oleju:  Subaru KO410Y0700
Zalecenie producenta oleju:  Texaco 7045E
Zalecenie producenta oleju:  Voith G1363
Zalecenie producenta oleju:  Voith G607
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 1161540
Zalecenie producenta oleju:  Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju:  VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju:  VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 09X
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot
EUROL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
E113675
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113675
Specyfikacja:  MAN M 3289
Specyfikacja:  MB 345.0
Specyfikacja:  Porsche 000 043 206
Specyfikacja:  Porsche 000.043.203.
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C204-A/A1
Zalecenie producenta oleju:  Hyundai 00232-19017
Specyfikacja:  GM/Opel B 040 2012
Specyfikacja:  Hyundai 00232-19017
Specyfikacja:  ISO 7308
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02K
Specyfikacja:  Volvo 1161529/307414
Specyfikacja:  Volvo 30741424
Specyfikacja:  VW G 002 000/G 004 0
Specyfikacja:  VW TL 52 146 (G002 0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze