Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM do Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 355KM, 261kW, benzyna (2004.07 - 2008.12) VAICO
Producent:SIDEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
863421
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDEM
Kod:
863421
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]:  14,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  59
Wysokość [mm]:  43,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze