Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY do Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche 911 (997) 3.8 Carrera 4S coupe 385KM, 283kW, benzyna (2008.06 - 2012.12) VAICO
Producent:LIQUI MOLY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LIQUI MOLY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P000384
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LIQUI MOLY
Kod:
P000384
Jednostka:
szt
Dopuszczenie przez producenta:  MAN M 3289
Zalecenie producenta oleju:  BMW 81 22 9 407 758
Zalecenie producenta oleju:  Fiat 9.55550-AG3
Zalecenie producenta oleju:  Ford WSS-M2C 204-A
Zalecenie producenta oleju:  MB 345.0
Zalecenie producenta oleju:  Opel 1940 766
Zalecenie producenta oleju:  VW G 002 000
Zalecenie producenta oleju:  VW G 004 000
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 02K
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze