Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS do Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche 911 kabriolet (997) 3.6 Carrera 4 kabriolet 325KM, 239kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277162
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277162
Jednostka:
szt
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze