Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MOOG do Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja ABAKUS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ABAKUS
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BG AUTOMOTIVE LTD. Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja DUNLOP SYSTEMS AND COMPONENTS LTD Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) DUNLOP SYSTEMS AND COMPONENTS LTD
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HOFFER Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) HOFFER
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEAT & DORIA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MEAT & DORIA
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKV GERMANY Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SKV GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) VEMA
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) VEMO
Zawieszenie i Amortyzacja VIKA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) VIKA
Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VO-SB-10957
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
VO-SB-10957
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Długożć opakowania [cm]:  10,2
Szerokość opakowania [cm]:  10,1
Wysokość opakowania [cm]:  5,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze