Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE do Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12)

Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HART Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 4x4 Kombi 120KM, 88kW, benzyna (1989.03 - 1993.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0)
Kod produktu:
CTSM9067
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
CTSM9067
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze