Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FAG do Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12)

Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) liftback 37KM, 27kW, benzyna (1982.01 - 1984.12) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
713 0396 20
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 0396 20
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
713 0402 20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 0402 20
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze