Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM do Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07)

Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault MASTER I Platforma / podwozie (P__) 28-35 2.0 Platforma / podwozie 79KM, 58kW, benzyna (1986.10 - 1998.07) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1935
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
1935
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  38
Długość [mm]:  50
Długość całkowita [mm]:  55
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50452
niedostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
50452
Numer komponentu:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze