Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL do Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12)

Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault RODEO 5 (4D_, 5E_) 1.1 kabriolet 48KM, 35kW, benzyna (1981.11 - 1987.12) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GABRIEL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GABRIEL
4.9 (20)
Kod produktu:
42255
niedostępny
4.9 (20)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
42255
Jednostka:
szt
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Ilość na oś:  2
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GABRIEL
4.9 (20)
Kod produktu:
42546
niedostępny
4.9 (20)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GABRIEL
Kod:
42546
Jednostka:
szt
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolny trzon
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze