Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER do Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BG AUTOMOTIVE LTD. Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Vw ID.4 (E21) Pure SUV 148KM, 109kW, elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LEMFÖRDER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LEMFÖRDER
4.9 (29)
Kod produktu:
37555 01
dostępny
4.9 (29)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LEMFÖRDER
Kod:
37555 01
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Ilość na oś:  2
Dla numeru OE:  5Q0 412 249 E
Dla numeru OE:  5Q0 412 249 F
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze