Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEXTAR do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07)

Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół A.B.S. Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) A.B.S.
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół AKRON-MALÒ Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BORG & BECK
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół BOSCH Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) BOSCH
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół DYS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) DYS
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół ELRING Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) ELRING
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HART
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HELLA PAGID Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA PAGID
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół HELLA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) HELLA
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MAXGEAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MINTEX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MINTEX
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół MOOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) MOOG
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół SIDEM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) SIDEM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEDGUM Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TEDGUM
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TEXTAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TEXTAR
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół TRW Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) TRW
Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D Skrzynia 78KM, 57kW, olej napędowy (1982.12 - 1992.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
4.8 (53 ocen)
Kod produktu:
92031500
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (53 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
92031500
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  281
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  20
Typ tarczy hamulcowej:  Pełny
Minimalna grubość [mm]:  18
Wysokość [mm]:  80,5
Wzór otworów/Ilosć otworów:  05/05
Średnica otworu [mm]:  115
Średnica otworu centrującego [mm]:  91
Ciężar [kg]:  8,7
Szerokość opakowania [cm]:  30
Wysokość opakowania [cm]:  10
Długożć opakowania [cm]:  31,5
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TEXTAR
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
94006300
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
94006300
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  270
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]:  75
Średnica zewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:  309
Wys. całk. bębna ham. [mm]:  141
Wzór otworów/Ilosć otworów:  06/11
Średnica otworu [mm]:  205
Maksymalna wielkosć poslizgu bębna [mm]:  271,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez sworznia mocującego koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez piasty koła
Długożć opakowania [cm]:  32,6
Szerokość opakowania [cm]:  32,6
Wysokość opakowania [cm]:  17,6
Techniczny numer informacyjny:  98100 0063 0 1
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Porady z kategorii: Zawieszenie / Wahacze / Łożyska kół

Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?

Zbieżność kół – na co wpływa, jak sprawdzić i ustawić?

Zbieżność kół wpływa na jazdę samochodem, nie wszyscy jednak wiedzą w jaki sposób. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić jakie zastosowane jest w użytkowanym samochodzie i co zrobić gdy regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Rodzaje zawieszenia samochodowego - zależne i niezależne

Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?

Zawieszenie to jeden z najważniejszych układów samochodowych. Sprawność zawieszenia współdecyduje o przyczepności pojazdu i kontroli nad nim podczas wykonywania manewrów. Nic więc dziwnego, że nad konstrukcją idealnego zawieszenia trudzą się najtęższe umysły motoryzacji. Co udało im się osiągnąć?

czytaj więcej >
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć

W segmentach aut popularnych jednym z najczęściej stosowanych typów zawieszenia tylnego jest belka skrętna. Jej sukces nie wziął się znikąd. Prosta konstrukcja pozwala producentom motoryzacyjnym zaoszczędzić pieniądze, zaoszczędzić przestrzeń i zaoszczędzić kierowcom kłopotu. Najmniej trwałą wersję rozwiązania stosują Francuzi. Jednak nawet z belką skrętną w Peugeocie czy Citroenie da się żyć.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji ASR - co to jest i do czego służy?

System Acceleration Slip Regulation i jego znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy

O bezpieczeństwo kierowcy i jego pasażerów producenci aut starają się dbać na różne sposoby. Powstało już wiele układów i systemów chroniących nas przed efektami ewentualnego wypadku, a nawet przed możliwością jego nastąpienia. Jednym z bardzo ważnych, choć mocno niedocenianych systemów bezpieczeństwa jest ASR, czyli Acceleration Slip Regulation. Czym jest, jak działa i za co odpowiada w naszych samochodach?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze