Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator ASHIKA MA-00338 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
MA-00338
Amortyzator ASHIKA MA-00338 (Oś tylna)
  • Amortyzator ASHIKA MA-00338 (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator ASHIKA MA-00338 (Oś tylna) - fot.2
  • Amortyzator ASHIKA MA-00338 (Oś tylna) - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
82,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
ASHIKA
Jednostka:
sztuka
EAN:
8052553029177
Numer katalogowy:
MA-00338
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator MA-00338 firmy ASHIKA

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla MA-00338 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 106030
APXENERGY X225443
APXENERGY X265343
BBFREDLINE 39OP004
BILSTEIN 15-126191
BILSTEIN 15-126405
BOGE 27-401-0
BOGE 27-401-F
BOGE 27-F96-0
BOGE 27-F96-F
BREMSI SA0273
GSP 31108780
JAPANPAR MM-00338
JAPKO MJ00338
KAMOKA 20443071
KYB 443225
MAG 351872080000
MAG 351887080000
MEYLE 626 725 0001
MONROE 23456
MONROE E1095
MONROE R2661
OPEL 22012328
OPEL 22061694
OPEL 22118114
OPEL 22118408
OPEL 22118591
OPEL 22118921
OPEL 22169722
OPEL 22169723
OPEL 436037
OPEL 436038
OPEL 436039
OPEL 436040
OPEL 436041
OPEL 436068
OPEL 436069
OPEL 436070
OPEL 436079
OPEL 436093
OPEL 436094
OPEL 436103
OPEL 436111
OPEL 436123
OPEL 436156
OPEL 436157
OPEL 436204
OPEL 436210
OPEL 436216
OPEL 436222
OPEL 436230
OPEL 436264
OPEL 436265
OPEL 436514
OPEL 436535
OPEL 436536
OPEL 436576
OPEL 436577
OPEL 436578
OPEL 436650
OPEL 72081164
OPEL 72118261
OPEL 72118262
OPEL 72118761
OPEL 72118769
OPEL 72118770
OPEL 72118796
OPEL 72119028
OPEL 72119029
OPEL 72119074
OPEL 72119075
OPEL 90009106
OPEL 90009107
OPEL 9004295
OPEL 9004296
OPEL 9004362
OPEL 90166772
OPEL 90223012
OPEL 90223013
OPEL 90223843
OPEL 90223844
OPEL 90297153
OPEL 90297155
OPEL 90297156
OPEL 90305018
OPEL 90305927
OPEL 90305928
OPEL 90345931
OPEL 90345932
OPEL 90345933
OPEL 90345934
OPEL 90345937
OPEL 90421696
OPEL 90442882
OPEL 90442883
OPEL 90442884
OPEL 90443136
OPEL 90443581
OPEL 90445373
OPEL 90445374
OPEL 90445381
OPEL 90445382
OPEL 90445383
OPEL 90445384
OPEL 90496676
OPEL 90497728
OPEL 90497729
OPEL 90498645
OPEL 90538707
OPEL 90538708
OPEL 90539797
OPEL 93167976
OPTIMAL A-1603H
SACHS 105 746
SACHS 105 779
SACHS 170 073
SACHS 310 165
SACHS 310 166
SCT Z 1603
STELLOX 1213-0070-SX
TRW JGT151
VAUXH 22012328
VAUXH 436079
VAUXH 436103
VAUXH 436157
VAUXH 436216
VAUXH 436230
VAUXH 436264
VAUXH 436514
VAUXH 436536
VAUXH 436577
VAUXH 436650
VAUXH 72118261
VAUXH 72118769
VAUXH 72119029
VAUXH 72119074
VAUXH 90223012
VAUXH 90445384
VAUXH 90497728

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator MA-00338 pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

ASHIKA

Ashika to marka części samochodowych należąca do koncernu motoryzacyjnego Japanparts. Na rynku części zamiennych firma obecna jest od 1989 roku i plasuje się w gronie liderów sektora importu i dystrybucji części, kompatybilnych z wieloma popularnymi samochodami osobowymi produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej. Części Ashika można znaleźć głównie na rynku wtórnym, ale korzystają z nich także producenci aut podczas wyposażenia fabrycznego poszczególnych modeli samochodów.

Zakres części samochodowych dostarczanych przez firmę Ashika obejmuje sektory mechaniczne, elektryczne i silnikowe. Asortyment części ASHIKA jest jednak stale aktualizowany i rozbudowywany.

Dzięki dużym możliwościom technologicznym, imponującym zdolnościom produkcyjnym i innowacyjnym rozwiązaniom, firma ASHIKA dostarcza pełny pakiet części samochodowych o najlepszych właściwościach technicznych. Ich trwałość, wydajność i niezawodność zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu podczas prowadzenia samochodu.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze