Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator DT SPARE PARTS 4.66594 (Oś tylna)

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
4.66594
Amortyzator DT SPARE PARTS 4.66594 (Oś tylna)
  • Amortyzator DT SPARE PARTS 4.66594 (Oś tylna) - fot.1
  • Amortyzator DT SPARE PARTS 4.66594 (Oś tylna) - fot.2
  • Amortyzator DT SPARE PARTS 4.66594 (Oś tylna) - fot.3
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

171,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Masa [g]:
1538
Gwarancja:
2 lata gwarancji
Otwór - śr. 1 [mm]:
14
Otwór o śr. 2 [mm]:
12
Min. długość [mm]:
315
Maks. długożć [mm]:
505
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 4.66594 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUGER 20404
DT SPARE P 02.01.32.252889
DT SPARE P 327110289
DT SPARE P 4057795387188
KONI 82-2585
KONI 82-2588
KONI 822588
KONI 8805-1055
KONI 88051055
LEMFO 30-K49-A
LEMFO 30K49A
MERCE 906 320 0031
MERCE 906 320 0231
MERCE 906 320 0531
MERCE 906 320 0731
MERCE 906 320 0831
MERCE 906 320 1131
MERCE 9063200031
MERCE 9063200131
MERCE 9063200231
MERCE 9063200531
MERCE 9063200731
MERCE 9063200831
MERCE 9063201131
MERCE A906 320 0031
MERCE A906 320 0131
MERCE A906 320 0231
MERCE A906 320 0531
MERCE A906 320 0731
MERCE A906 320 0831
MERCE A906 320 1131
MERCE A9063200031
MERCE A9063200131
MERCE A9063200231
MERCE A9063200531
MERCE A9063200731
MERCE A9063200831
MERCE A9063201131
MEYLE 026 725 0017
MEYLE 026 725 0018
MEYLE 0267250017
MEYLE 0267250018
MONROE V1177
OPTIMAL A-3715G
OPTIMAL A3715G
SABO 790796
SABO 9063200031
SAMPA 203.227
SAMPA 203227
ST-TEMPLIN 04.170.7950.539
ST-TEMPLIN 041707950539
TRW JGT1130S
TRW JGT1132S
TTC 02.30.106
TTC 0230106
VW 2E0 513 029
VW 2E0 513 029 AC
VW 2E0 513 029 AD
VW 2E0 513 029 B
VW 2E0 513 029 F
VW 2E0 513 029 L
VW 2E0 513 029 N
VW 2E0 513 029 P
VW 2E0 513 029 R
VW 2E0513029
VW 2E0513029AC
VW 2E0513029AD
VW 2E0513029B
VW 2E0513029F
VW 2E0513029L
VW 2E0513029N
VW 2E0513029P
VW 2E0513029R

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 4.66594 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika w 2024? Jakie efekty to przynosi?

Ile kosztuje wymiana amortyzatorów u mechanika?

Jeśli opona jest stopą samochodu, to amortyzator pełni rolę kolana. Tak jak chodzenie z niesprawnym kolanem jest trudne, tak trudna jest jazda z uszkodzonym amortyzatorem. Na szczęście, amortyzatory – w odróżnieniu od kolan – możemy śmiało wymieniać na nowe. Ile przyjdzie nam za taką wymianę amortyzatorów u mechanika zapłacić w 2024 roku?

czytaj więcej >
Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

DT

DT Spare Parts to firma motoryzacyjna o globalnym zasięgu. Oferta producenta jest dziś niemal kompletna, zaspokajając w zasadzie wszystkie potrzeby kierowców pojazdów większości marek. W asortymencie firmy znajdują się hamulce i ich pojedyncze elementy, części układu wydechowego, sprzęgła, układy napędowe i chłodnicze, oświetlenie samochodowe i wiele więcej. Oferta części samochodowych DT Spare Parts skierowana jest zarówno do posiadaczy samochodów osobowych, jak i wielu innych pojazdów i maszyn mechanicznych. Szczególnie bogaty jest asortyment auto części DT Spare Parts dla pojazdów dostawczych. Ponadto dostępne są również m.in. części do pojazdów rolniczych i przemysłowych oraz autobusów.

Od lat głównym celem przedsiębiorstwa jest tworzenie części samochodowych o podwyższonej wytrzymałości. Cel ten jest nieustannie osiągany, dzięki czemu części samochodowe DT Spare Parts montowane są w samochodach i innych pojazdach szczególnie intensywnie eksploatowanych oraz poruszających się w trudnym terenie. Auto Części DT Spare Parts są powszechnie wykorzystywane przez zespoły rajdowe. O trwałości produktów tej marki świadczy również aż dwuletnia gwarancja udzielana przez producenta na wszystkie części znajdujące się w ofercie.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze