- Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
- Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
- System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
- Lokalizacja w aucie: Z lewej
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | MA00169 |
BOGE | 32N58A |
DELPHI | DG9068 |
DENCKERMAN | DSB050G |
DIEDERICHS | 9970200L |
DJ PARTS | DS1920GS |
FIAT | 51757121 |
FIAT | 51782168 |
FIAT | 51804881 |
FIAT | 51805143 |
FIAT | 51839112 |
GABRIEL | G35439 |
GABRIEL | G35440 |
GABRIEL | G35449 |
GABRIEL | G35450 |
GABRIEL | G63600 |
JAPANPAR | MM00169 |
JAPKO | MJ00169 |
KAMOKA | 20334838 |
KRAFT AUTO | 4001533 |
KYB | 334633 |
LTM | C58500 |
LYNXAUTO | G32782L |
MAG | 351883070200 |
MAG | 353804070200 |
MAGNUM T | AGX091MT |
MAPCO | 20065 |
MAPCO | 20724 |
MAXTRAC | MCD0200L |
METZGER | 2340177 |
MEYLE | 6266230006 |
MGA | AM8086 |
MONROE | 16476 |
MS | 312602PCSMS |
MS | 312603PCSMS |
OPEL | 344065 |
OPEL | 344069 |
OPEL | 344081 |
OPEL | 344083 |
OPEL | 344085 |
OPEL | 344087 |
OPEL | 344089 |
OPEL | 344091 |
OPEL | 344360 |
OPEL | 93171476 |
OPEL | 93171478 |
OPEL | 93174077 |
OPEL | 93174080 |
OPEL | 93174083 |
OPEL | 93174098 |
OPEL | 93174102 |
OPEL | 93174245 |
OPEL | 93181527 |
OPTIMAL | A3609GL |
PATRON | PSA334633 |
PROFIT | 20041000 |
QUINTON HA | 178893 |
RECORD FR. | 334633 |
STATIM | A270 |
STELLOX | 42039250SX |
TRW | JGE152S |
TRW | JGE152T |
TRW | JGM5845SL |
TRW | JGM5845SR |
TRW | JGM5845T |
TRW | JGM5901SL |
TRW | JGM5901SR |
TRW | JGM5901T |
VAUXH | 93171476 |
VAUXH | 93171478 |
VAUXH | 93174077 |
VAUXH | 93174080 |
VAUXH | 93174083 |
VAUXH | 93174098 |
VAUXH | 93174102 |
VAUXH | 93174245 |
VAUXH | 93181527 |
FIAT
|
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.
Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.
Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).
Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.
SKV Germany to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości części zamiennych do samochodów wielu popularnych marek. Firma SKV posiada aktualnie ponad 7 tysięcy referencji w ponad 45 grupach asortymentowych. Ich oferta jest stale rozbudowywana o nowe produkty. Części tego producenta bardzo często wytwarzane są na tych samych taśmach produkcyjnych co części dostawców oryginalnych części, trafiających na pierwszy montaż. Dzięki temu asortyment wykonywany jest zgodnie z technologią produkcji części oryginalnych OEM.
SKV Germany produkuje zarówno części zawieszenia, nadwozia, osprzętu silnika, jak i układów hamulcowego, kierowniczego, chłodzenia, napędowego oraz wielu innych.
Każda partia części trafiających do klientów przechodzi restrykcyjne testy i kontrole, dzięki czemu zminimalizowane zostało ryzyko dystrybucji wadliwych części. Dzięki odpowiedniej optymalizacji struktur wewnętrznych przedsiębiorstwa koszty produkcji zostały obniżone do minimum, dzięki czemu firma SKV Germany może oferować swoje produkty w konkurencyjnych cenach.