Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator EUROREPAR 1623318380

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
1623318380
Amortyzator EUROREPAR 1623318380
  • Amortyzator EUROREPAR 1623318380 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Średnica końcówki wału [mm]:
12
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Jednostka ilości:
Sztuka
Wymiar gwintu:
M10 � 125
Ilość:
1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Z wpustem
Masa [g]:
1931
Długość 1 [mm]:
406
Długość 2 [mm]:
644
Otwór o śr[mm]:
25
Min. długość [mm]:
406
Maks. długożć [mm]:
644
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 1623318380 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 201543
ASHIKA MA-00127
ASHIKA MA-00627
BILSTEIN 19-113135
BOGE 32-T70-A
CITRO 00005206EW
CITRO 00005206V0
CITRO 00005206W4
CITRO 5206EZ
CITRO 5206HH
CITRO 5206JG
CITRO 5206LG
CITRO 5206NE
CITRO 5206NW
CITRO 5206PP
CITRO 5206PS
CITRO 5206RQ
CITRO 5206VX
CITRO 5206VZ
CITRO 9800145780
CITRO 9802855980
DELPHI DG9095
DENCKERMAN DSF124G
DS 5206CQ
DS 5206EW
DS 5206EZ
DS 5206GG
DS 5206HH
DS 5206JE
DS 5206JG
DS 5206JZ
DS 5206KA
DS 5206KC
DS 5206KE
DS 5206KF
DS 5206LG
DS 5206NE
DS 5206NJ
DS 5206NK
DS 5206NL
DS 5206NN
DS 5206NW
DS 5206PP
DS 5206PS
DS 5206PY
DS 5206RQ
DS 5206RR
DS 5206RS
DS 5206V0
DS 5206VX
DS 5206VZ
DS 5206W4
DS 5206WA
DS 5206WC
DS 5206WE
DS 5206Y2
DS 9800145780
DS 9802855980
EUROREPAR 1623318080
EUROREPAR 1623318380
JAPANPAR MM-00127
JAPANPAR MM-00627
JAPKO MJ00127
JAPKO MJ00627
KLAXCAR 46255Z
KONI 8240-1205SPORT
KONI 8245-1052
KONI 8250-1003
KYB 344408
MAPCO 20371
METZGER 2340481
MEYLE 11-26 725 0001
MONROE 376103SP
MONROE E2056
MONROE E2058
OCAP 82215RU
PEUGE 1623318380
PEUGE 5206CQ
PEUGE 5206EW
PEUGE 5206EZ
PEUGE 5206GG
PEUGE 5206HH
PEUGE 5206JE
PEUGE 5206JG
PEUGE 5206JZ
PEUGE 5206KA
PEUGE 5206KC
PEUGE 5206KE
PEUGE 5206KF
PEUGE 5206LG
PEUGE 5206NE
PEUGE 5206NJ
PEUGE 5206NK
PEUGE 5206NL
PEUGE 5206NN
PEUGE 5206NW
PEUGE 5206PP
PEUGE 5206PS
PEUGE 5206PY
PEUGE 5206RQ
PEUGE 5206RR
PEUGE 5206RS
PEUGE 5206V0
PEUGE 5206VX
PEUGE 5206VZ
PEUGE 5206W4
PEUGE 5206WA
PEUGE 5206WC
PEUGE 5206WE
PEUGE 5206Y2
PEUGE 9800145780
PEUGE 9802855980
SACHS 315167
SIAAM 255615G

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 1623318380 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

EUROREPAR

Eurorepar jest częścią koncernu motoryzacyjnego Groupe PSA skupiającego w sobie m.in. takie marki jak: Peugeot, Citroen, czy Opel. Jest to o tyle ważne, że za ofertą części Eurorepar stoi zespół wykwalifikowanych inżynierów, odpowiedzialnych za sukces powyższych marek.  Oferowane części pasują nie tylko do samochodów produkowanych przez Groupe PSA bo dzięki nim można naprawić też zdecydowaną większość aut znajdujących się na europejskim rynku motoryzacyjnym.

W ofercie marki Eurorepar znajduje się aż 12 tysięcy części zamiennych i innych produktów do samochodów różnych marek. Wśród nich możemy wyróżnić wszelkiego rodzaju opony, filtry, części układu hamulcowego, pióra wycieraczek, żarówki, płyny eksploatacyjne, części układu wydechowego, elementy układu rozrządu, akumulatory, alternatory, rozruszniki, świeże zapłonowe i żarowe, części układu zawieszenia i kierowniczego, elementy osprzętu silnika i wiele innych.

Eurorepar na bieżąco przeprowadza audyty procesów produkcyjnych u swoich dostawców, którzy często oferują swoje części do montażu fabrycznego pojazdów. Części Eurorepar są objęte gwarancją na wady fabryczne i materiałowe, a ich obecność w centralnym magazynie części zamiennych zlokalizowanym w Polsce gwarantuje dużą dostępność tych części.

Cechy Części

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.
Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze