Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator GABRIEL 42814 (Oś tylna)

4.9 (20 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
42814
Amortyzator GABRIEL 42814 (Oś tylna)
  • Amortyzator GABRIEL 42814 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
GABRIEL
Jednostka:
sztuka
EAN:
3322937667352
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Średnica [mm]:
39
Długość 1 [mm]:
333
Długość 2 [mm]:
240
Ilość na oś:
2
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator 42814 firmy GABRIEL

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Średnica [mm]: 39
  • Długość 1 [mm]: 333
  • Długość 2 [mm]: 240
  • Ilość na oś: 2
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.9 (20 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator GABRIEL 42814 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach GABRIEL w kategorii Amortyzator

Kornel

(09.01.2020)

5.0
Do swojego Mercedesa je kupiłem i jak dla mnie bardzo dobrze się sprawują. Doskonale tłumią drgania i amortyzują nierówności. Były w dobrej cenie i to mnie przekonało, a nie znałem tej firmy. Teraz mam o niej bardzo dobre zdanie i polecam!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G54272 (Oś przednia)

Star

(13.06.2017)

5.0
Są w zadziwiająco niskiej cenie. Zakupiłem parę do mojego Renault i jestem pod wrażeniem. Bardzo dobrze tłumią drgania.

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL 69989 (Oś tylna)

Krystian

(23.03.2017)

5.0
Bardzo dobra jakość! Bardzo udany zakup!

Opinia wystawiona dla Amortyzator GABRIEL G55941 (Oś przednia)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 42814 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AL-KO 1.098 G
AL-KO 100983
AL-KO 100993
AL-KO 1099G
AL-KO 207053
AL-KO 2705G
AL-KO 2705P
AL-KO 306040
AL-KO 810052
BENDIX 061188GB
BENDIX 061188HB
BILSTEIN 17-053310
BILSTEIN 19-019321
BILSTEIN 19-068138
BILSTEIN BNE1932
BILSTEIN BNE6813
BILSTEIN VTE5331
BOGE 27-865-0
BOGE 27-A67-0
BOGE 27-A67-F
BOGE 27-C46-0
BOGE 32-641-0
CITRO 94 553 042 19
CITRO 96157280
DELPHI D2253452
DELPHI D2255441
DELPHI D2255489
DELPHI D2255795
DELPHI DG2931
DELPHI DG3452
DELPHI DG3716
DELPHI DG5795
DELPHI K03574213
DELPHI KG5966
DELPHI V00293713
DELPHI V00357413
DELPHI V03250513
KONI 261486SPORT
KONI 261487SPORT
KONI 301314SPORT
KONI 80501022
KONI 80501063
KYB 333830
KYB 441092
KYB 633828
KYB 633830
MAYSAN MAN PN6212106
METZGER 2340144
MGA AM5001H
MGA AM5003H
MGA AM5055H
MONROE 42041
MONROE 42054
MONROE 42058
MONROE 42062
MONROE E5001
MONROE E5034
MONROE S5049
NK 62993604
PEUGE 5206 47
PEUGE 5206 57
PEUGE 5206 60
PEUGE 5206 95
PEUGE 5206 K1
PEUGE 5206 K2
PEUGE 5206 K3
PEUGE 5206 K6
PEUGE 96157280
QUINTON HA 177014
QUINTON HA 177034
QUINTON HA 178086
SACHS 110 623
SACHS 110 624
SACHS 110623
SACHS 170 367
SACHS 170 404
SACHS 200 900
SACHS 200900
TRW JHT219S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator 42814 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

GABRIEL

Gabriel to amerykański producent części do zawieszenia z przeznaczaniem OEM dla wielu popularnych marek samochodów. Oferta części Gabriel skierowana jest do samochodów osobowych, lekkich ciężarówek, samochodów dostawczych i pojazdów ciężarowych. Marka specjalizuje się w produkcji wysokowydajnych amortyzatorów samochodowych.

Firma została założona na początku XX wieku. Gabriel jest pionierem na rynku motoryzacyjnym we wprowadzaniu wielu elementów układu zawieszenia. Najlepiej odda to fakt, że produkcja marki Gabriel obejmuje m.in. wynalezienie amortyzatora samochodowego oraz w późniejszych czasach powstanie pierwszego regulowanego amortyzatora.

Bardzo dobra jakość części Gabriel jest poparta ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji dla przemysłu motoryzacyjnego. Części zawieszenia Gabriel to elementy zaprojektowane tak, aby zapewnić bezproblemową jazdę i doskonałą kontrolę nad samochodem. Firma stosuje precyzyjne i skrupulatne procesy testowania, aby zapewnić maksymalną niezawodność i jakość oferowanych auto części.

Różne procedury testowe obejmują m.in. testowanie sprężyn, amortyzatorów oraz testy obciążenia granicznego. Wszystkie auto części Gabriel zostają również sprawdzone i przetestowane pod kątem jazdy, tak by były jak najlepiej dopasowane do konkretnego modelu samochodu.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze