Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej)

4.8 (53 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
A-3633GR
Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej)
  • Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej) - fot.1
  • Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej) - fot.2
  • Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej) - fot.3
  • Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej) - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 327,00 zł
167,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
OPTIMAL
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
oś przednia, z prawej
EAN:
4031185483704
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora:
Dolny docisk
System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Otwór o śr[mm]:
14
Wymiar gwintu:
M12X1,25
Długość korbowodu [mm]:
48
Zawieszenie:
Dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
Rozstaw srub mocujących:
60
Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]:
48,5
Parzyste numery artykułów:
A-3633GL
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator A-3633GR firmy OPTIMAL

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolny docisk
  • System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
  • Otwór o śr[mm]: 14
  • Wymiar gwintu: M12X1,25
  • Długość korbowodu [mm]: 48
  • Zawieszenie: Dla pojazdów z zawieszeniem standardowym
  • Rozstaw srub mocujących: 60
  • Średnica zewnętrzna kolumny amortyzatora [mm]: 48,5
  • Parzyste numery artykułów: A-3633GL
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
4.8 (53 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator OPTIMAL A-3633GR (Oś przednia, z prawej)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach OPTIMAL w kategorii Amortyzator

Redakcja iParts.pl

(02.12.2021)

5.0
@a1g: Bardzo dziękujemy za informację i sugestię. Oczywiście postaramy się poprawić te szczególy oraz poinformować producenta by dokonał odpowiedniej korekty opisu swego produktu. Pozdrawiamy, zespół iParts.pl

Opinia wystawiona dla Amortyzator OPTIMAL A-3532H (Oś przednia)

a1g

(02.12.2021)

5.0
dobrze aby sprzedawca wpisał jednoznacznie , że ten typ amortyzatora montowany jest po prawej stronie a nie po prawej i lewej . Dotyczy to strony produktu i szczegółowego opisu w pliku pdf.

Opinia wystawiona dla Amortyzator OPTIMAL A-3532H (Oś przednia)

czesio

(31.08.2021)

3.0
Spisuje się, ale trzeba uważać przy zakładaniu, żeby nie "zagnieść" bo z czasem pęknie.

Opinia wystawiona dla Osłona amortyzatora OPTIMAL F8-6545 (Oś przednia po obydwu stronach)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla A-3633GR po numerze OEM

Producent Numery OEM
BILSTEIN 22-196415
BOGE 32-Q89-A
KAMOKA 20300053
KIA 54661-1H000
KIA 54661-1H100
KIA 54661-1H101
KYB 339257
MAGNUM T AG0320MT
MEYLE 28-26 623 0009
MONROE G8165
NIPPARTS N5510315G
RHIAG 10697202
SACHS 313 550
SIDAT F210G1092
TRW JGM1281SR
TRW JGM1281T
VITAL SUSP 110913.2
VITAL SUSP 210913

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator A-3633GR pasuje do Twojego auta

 

KIA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

OPTIMAL

Optimal AG to doskonale znane kierowcom i mechanikom przedsiębiorstwo motoryzacyjne oferujące wysokiej jakości części samochodowe. Pierwsze kroki firma stawiała niecałe 3 dekady temu w Niemczech, od początku oferując wysokiej jakości łożyska samochodowe. Dziś nadal to właśnie łożyska stanowią flagowy produkt marki Optimal. Cechują się one wieloletnią trwałością, wynikającą z wysokiej jakości materiałów konstrukcyjnych.

Łożyska to nie wszystko, co ma do zaoferowania przedsiębiorstwo Optimal AG. Producent konstruuje również klasowe elementy zawieszenia, w tym przede wszystkim wahacze oraz amortyzatory. Ponadto, ofertę marki Optimal uzupełniają części układu rozrządu. Warto zaznaczyć, że Optimal to firma, która samodzielnie zajmuje się produkcją części samochodowych, jednak działa również jako dystrybutor. Od ponad 25 lat Optimal AG współpracuje z japońskim producentem KOYO-Seiko, zajmując się dystrybucją łożysk i innych części samochodowych tej marki.

Niemieckie przedsiębiorstwo produkujące części samochodowe Optimal posiada bardzo bogatą ofertę, w której znajdują się części do niemal wszystkich samochodów osobowych, jakie pojawiają się na drogach. Znajdują się tutaj części do pojazdów wyprodukowanych w Europie, ale również do modeli azjatyckich oraz amerykańskich. Produkty marki Optimal największą popularnością cieszą siew Europie, jednak przedsiębiorstwo notuje doskonałe wyniki sprzedaży również w obu Amerykach oraz w Azji. Główna siedziba firmy niezmiennie znajduje się na terenie Niemiec, jednak jej oddziały pojawiają się również w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie produkty tej mark ią wyjątkowo popularne.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze