Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator VAICO V10-4249 (Oś przednia, z lewej strony)

5.0 (2) pokaż opinie
Kod produktu:
V10-4249
Amortyzator VAICO V10-4249 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Amortyzator VAICO V10-4249 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

170,00 zł
w tym 23% VAT
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Rodzaj amortyzatorów:
Gazowy

Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

System tłumienia drgań zawieszenia:
Dwururka

System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Dowiedz się więcej

Ciężar [kg]:
4,59
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Wysokość opakowania [cm]:
20
Głębokość opakowania [cm]:
58
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator VAICO V10-4249 (Oś przednia, z lewej strony)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Dariusz

(10.01.2020)

5.0
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam

Opinia wystawiona dla Osłona amortyzatora VAICO V10-3490

Juliusz

(10.01.2020)

5.0
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam

Opinia wystawiona dla Osłona amortyzatora VAICO V10-3490

Numery OEM

Szukaj zamienników dla V10-4249 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA MA-00492
AUDI 6Q0 413 031 BH
AUDI 6Q0 413 031 BJ
AUDI 6Q0 413 031 BQ
AUDI 6Q0 413 031 BR
AUDI 6Q0413031BM
AUDI 6Q0413031BN
AUDI 6Q0413031BS
AUDI 6Q0413031CD
AUDI 6Q0413031CE
AUDI 8Z0 413 031 AD
AUDI 8Z0413031AB
AUDI 8Z0413031S
BILSTEIN 22-105813
BOGE 32-H90-0
JAPANPAR 8260079
JAPANPAR 8260080
JAPANPAR 9260223
JAPANPAR MM-00492
JAPKO MJ00492
JPG 1142106700
JPG 1142106800
KAVO PARTS SSA-10011
KYB 334835
MAG 354311070000
METZGER 2340109
MEYLE 126 623 0004
MEYLE 126 623 0023
MONROE 16451
MONROE G16309
SACHS 300 032
SEAT 5Z0 413 031 AC
SEAT 5Z0 413 031 C
SEAT 5Z0 413 031 D
SEAT 5Z0 413 031 L
SEAT 5Z0 413 031 N
SEAT 6Q0 413 031 BD
SEAT 6Q0 413 031 BH
SEAT 6Q0 413 031 BJ
SEAT 6Q0 413 031 BK
SEAT 6Q0 413 031 BL
SEAT 6Q0 413 031 BM
SEAT 6Q0 413 031 BN
SEAT 6Q0 413 031 BP
SEAT 6Q0 413 031 BQ
SEAT 6Q0 413 031 BR
SEAT 6Q0 413 031 BS
SEAT 6Q0 413 031 BT
SEAT 6Q0 413 031 CD
SEAT 6Q0 413 031 CE
SEAT 6Q0 413 031 CF
SEAT 8Z0 413 031 AB
SEAT 8Z0 413 031 AD
SEAT 8Z0 413 031 S
SEAT JZW 413 031 P
SIDAT F210G1439
SKODA 5Z0 413 031 AC
SKODA 5Z0 413 031 C
SKODA 5Z0 413 031 D
SKODA 5Z0 413 031 L
SKODA 5Z0 413 031 N
SKODA 6Q0 413 031 BD
SKODA 6Q0 413 031 BH
SKODA 6Q0 413 031 BJ
SKODA 6Q0 413 031 BK
SKODA 6Q0 413 031 BL
SKODA 6Q0 413 031 BM
SKODA 6Q0 413 031 BN
SKODA 6Q0 413 031 BP
SKODA 6Q0 413 031 BQ
SKODA 6Q0 413 031 BR
SKODA 6Q0 413 031 BS
SKODA 6Q0 413 031 BT
SKODA 6Q0 413 031 CD
SKODA 6Q0 413 031 CE
SKODA 6Q0 413 031 CF
SKODA 8Z0 413 031 AB
SKODA 8Z0 413 031 AD
SKODA 8Z0 413 031 S
SKODA JZW 413 031 P
TOPRAN 109 420
VAG 5Z0 413 031 AC
VAG 5Z0 413 031 C
VAG 5Z0 413 031 D
VAG 5Z0 413 031 L
VAG 5Z0 413 031 N
VAG 6Q0 413 031 BD
VAG 6Q0 413 031 BH
VAG 6Q0 413 031 BJ
VAG 6Q0 413 031 BK
VAG 6Q0 413 031 BL
VAG 6Q0 413 031 BM
VAG 6Q0 413 031 BN
VAG 6Q0 413 031 BP
VAG 6Q0 413 031 BQ
VAG 6Q0 413 031 BR
VAG 6Q0 413 031 BS
VAG 6Q0 413 031 BT
VAG 6Q0 413 031 CD
VAG 6Q0 413 031 CE
VAG 6Q0 413 031 CF
VAG 8Z0 413 031 AB
VAG 8Z0 413 031 AD
VAG 8Z0 413 031 S
VAG JZW 413 031 P
VW 5Z0 413 031 AC
VW 5Z0 413 031 D
VW 5Z0 413 031 N
VW 5Z0413031C
VW 5Z0413031L
VW 6Q0 413 031 BD
VW 6Q0 413 031 BH
VW 6Q0 413 031 BJ
VW 6Q0 413 031 BP
VW 6Q0 413 031 BQ
VW 6Q0 413 031 BR
VW 6Q0 413 031 CF
VW 6Q0413031BM
VW 6Q0413031BN
VW 6Q0413031CD
VW 6Q0413031CE
VW 8Z0 413 031 AB
VW 8Z0 413 031 AD
VW 8Z0413031S

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator V10-4249 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Często pojawiająca się kontrolka ciśnienia oleju. Co jest przyczyną i jak rozwiązać problem?

Co jest przyczyną często pojawiającej się kontrolki ciśnienia oleju. Jak rozwiązać ten problem?

Znana każdemu kierowcy „lampa Aladyna” to jedna z tych kontrolek, których pojawienie się może znaczyć naprawdę wiele. Nie zawsze chodzi tu o ciśnienie oleju i nie zawsze będzie to jakiś poważny problem, ale zawsze należy to sprawdzić. Co może być przyczyną częstego świecenia się kontrolki ciśnienia oleju?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

VAICO

Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.

Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.

Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.

Cechy Części

Amortyzator gazowy
Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.
Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia
System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze