Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Bęben hamulcowy FREMAX BD-5091 (Oś tylna)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
BD-5091
Bęben hamulcowy FREMAX BD-5091 (Oś tylna)
  • Bęben hamulcowy FREMAX BD-5091 (Oś tylna) - fot.1
  • Bęben hamulcowy FREMAX BD-5091 (Oś tylna) - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Producent:
FREMAX
Lokalizacja w aucie:
z tyłu
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Średnica piasty koła [mm]:
79,5
Wysokość [mm]:
60
Średnica bębna hamulcowego:
268
Ilość otworów:
5
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]:
45,5
Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]:
230
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Bęben hamulcowy BD-5091 firmy FREMAX

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
  • Średnica piasty koła [mm]: 79,5
  • Wysokość [mm]: 60
  • Średnica bębna hamulcowego: 268
  • Ilość otworów: 5
  • Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]: 45,5
  • Średnica wewnętrzna bębna hamulcowego [mm]: 230

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla BD-5091 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 2835S
CHRYS 5105617AB

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Bęben hamulcowy BD-5091 pasuje do Twojego auta

 

CHRYSLER

  • brak modeli

DODGE

  • brak modeli

JEEP

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Jak ochronić auto przed gradem? Jak radzić sobie ze skutkami ewentualnych uszkodzeń i czy warto kupować samochodu po gradobiciu?

Grad w Polsce to nic niezwykłego, jednak ten rok pod tym względem był wyjątkowo feralny. Wiele aut zostało uszkodzonych przez grad, wiele takich trafiło do serwisów i na sprzedaż. Czy warto się nimi zainteresować? Jak powinna wyglądać naprawa auta po gradobiciu i – przede wszystkim – jak można je przed takim gradobiciem ochronić?

czytaj więcej >
Barum Quartaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Quartaris 5, czyli czeska uniwersalność na każdą porę roku. Jak model ten sprawdza się na polskich drogach?

Każdy szanujący się producent opon do aut osobowych posiada w swojej ofercie opony całoroczne. Ma je również i czeska marka Barum pod postacią modelu Quartaris 5. Opony te wyróżniają się wszechstronnością i przystępną ceną, ale zanim zdecydujecie się na ich zakup, warto byłoby dokładnie poznać ich charakterystykę. Co oferują polskim kierowcom opony Quartaris 5 i czy faktycznie radzą sobie przez cały rok?

czytaj więcej >
Wymiana klasycznej kierownicy na multimedialną. Od czego należy zacząć?

Zastanawiacie się nad wymianą klasycznej kierownicy na kierownicę multimedialną? Zobaczcie, od czego warto zacząć

Wymiana klasycznej kierownicy na nowoczesną kierownicę multimedialną to marzenie wielu kierowców. O czymś podobnym myślą zwłaszcza Ci, którzy naprawdę lubią podkręcać możliwości swoich „czterech kółek” lub też poprawiać ich wygląd. Jaki efekt przyniesie taka wymiana kierownicy? Czego będziecie do tego potrzebować i na co musicie uważać podczas wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.

Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.

Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.

Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.

FREMAX

FREMAX to marka, która należy do brazylijskiej firmy Jofund. Na rynku istnieje od 1986 roku. Jej główną specjalnością jest produkcja najwyższej jakości tarcz i bębnów hamulcowych, które odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów na całym świecie.

Komponenty hamulcowe, które kryją się pod marką FREMAX są odpowiednie dla większości samochodów produkowanych w Ameryce, Europie i Azji. Rocznie brazylijski koncert produkuje 7 milionów części do układu hamulcowego.

Komponenty FREMAX Renault, Mitsubishi Motors i Suzuki wykorzystują jako podzespoły oryginalnego wyposażenia. Ponadto, ze względu na wysoką jakość części do układu hamowania, brazylijski koncern jest oficjalnym i wyłącznym dostawcą samochodów seryjnych Brazylia oraz Porsche GT3 Cup Brazil dla  dwóch głównych kategorii wyścigowych w Ameryce Południowej. 

Tarcze i bębny hamulcowe FERMAX wyróżniają:

  • komponenty wykonane z wysokowęglowego stopu, co zapewnia lepszą wydajność podczas hamowania i dłuższą żywotność hamulców;
  • dobrej jakości farby, które chronią części przed rdzą i zapewniają im estetyczny wygląd;
  • unikalna technologia, gdzie stosowany jest olej ochronny, który nie brudzi okładzin hamulcowych;
  • koncentryczne rowki, które zapewniają lepsze i szybsze osadzanie klocków i szczęk hamulcowych.

Obecnie FREMAX posiada  oddziały w Brazylii, Argentynie,  Litwie, Niemczech i Polsce.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze