- Średnica wewnętrzna [mm]: 185,30
- Średnica otworu centrującego [mm]: 59
- Wysokość [mm]: 53,10
- Ilość otworów: 4
- Wymiar gwintu: 13,50
- Ciężar [kg]: 3,20
- Średnica otworu [mm]: 98
- Rozmiar gwintu 2: M10 x 1,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 3226-S |
ALFA | 4379680 |
APEC | DRM 9119 |
ATE | 24.0218-5001.1 |
AUTOB | 4236768 |
AUTOB | 4368516 |
AUTOB | 4379680 |
AUTOB | 46621077 |
AUTOB | 5890762 |
AUTOB | 5974792 |
AUTOB | 7777842 |
AUTOB | 777842 |
AUTOB | 94379680 |
BENDIX | 329000 B |
BENDIX | 329016B |
BORG BECK | BBR7008 |
BOSCH | 0 986 477 055 |
BOSCH | 0 986 BB4 526 |
BOSCH | 986477055 |
BRAKE ENG | DR960480 |
BREMBO | 14.3152.10 |
BREMBO | 14.3156.10 |
CAR | 433.061 |
DELPHI | BF1136 |
DELPHI | BF136 |
DELPHI | BT121 |
FERODO | FDR329000 |
FIAT | 0000004236768 |
FIAT | 4 379 680 |
FIAT | 4234857 |
FIAT | 4368516 |
FIAT | 4779680 |
FIAT | 5 974 792 |
FIAT | 5890762 |
FIAT | 5975061 |
FIAT | 7 777 842 |
FIAT | 777842 |
FIAT | 94379680 |
FIRST LINE | FBR 613 |
FSO | 4379680 |
FSO | 94379680 |
FTE | BT121 |
HELLA | 8DT 355 300-081 |
HELLA | 8DT 355 301-961 |
INNOC | 4373614 |
INNOC | 4379680 |
INNOC | 7777842 |
INNOC | 777842 |
INNOC | 790833 |
INNOC | 94379680 |
ITAL2 | 4379680 |
JURID | 329000 J |
JURID | 329016J |
JURID | 82 820 03 230 |
LANCIA | 4236768 |
LANCIA | 4368516 |
LANCIA | 4379680 |
LANCIA | 46621077 |
LANCIA | 5890762 |
LANCIA | 5974792 |
LANCIA | 7777842 |
LANCIA | 777842 |
LANCIA | 94379680 |
METELLI | 18-0003 |
METELLI | 18-0007 |
METELLI | 18-0028 |
METELLI | 180004 |
METZGER | BT 214 |
MEYLE | 215 523 0011 |
MGA | T7404 |
MIN | MBD011 |
NK | 252302 |
NK | 252305 |
OMC | 100103 |
PAGID | 60902 |
PAGID | 60905 |
PEX | 15.0001 |
QH BENELUX | 65998 |
QH BENELUX | 66206 |
QH BENELUX | 66295 |
QUINTON HA | BDR121 |
QUINTON HA | BDR142 |
QUINTON HA | BTF121 |
RAYBESTOS | 9523 |
REMSA | 7024.00 |
REMSA | 7026.00 |
ROADHOUS | 7026 00 |
ROTINGER | RT 6285S |
SEAT | 022 165 201 A |
SEAT | 221.652.01A |
SEAT | 4236768 |
SEAT | 5890762 |
SEAT | 5974792 |
SEAT | 7777842 |
SEAT | 777842 |
SEAT | 94379680 |
SEAT | FA1 650 025 0 |
SEAT | SE 022 165 201 A |
SKODA | SE022165201A |
TEXTAR | 94006400 |
TEXTAR | 98100 0064 0 1 |
TRISCAN | 8120 15202 |
TRISCAN | 812015201 |
TRUSTING | TA002 |
TRW | DB4013 |
VAG | 221 652 01A |
VALEO | 237024 |
VW | 022 165 201 A |
VW | SE022165201A |
YUGO | 4236768 |
YUGO | 4267288 |
YUGO | 4368516 |
YUGO | 4379680 |
YUGO | 5890762 |
YUGO | 5974792 |
YUGO | 7777842 |
YUGO | 777842 |
YUGO | 94379680 |
ZASTA | 4121616 |
ZASTA | 4234857 |
ZASTA | 4267288 |
ZASTA | 4368516 |
ZASTA | 4373614 |
ZASTA | 4379680 |
ZASTA | 7777842 |
ZIMMERMANN | 230.1902.00 |
ABARTH
|
AUTOBIANCHI
|
FIAT
|
FSO
|
INNOCENTI
|
LANCIA
|
SEAT
|
YUGO
|
ZASTAVA
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
QUINTON HAZELL MBD3150 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Bęben hamulcowy REMSA 7024.00 | REMSA | Brak ceny |
Bęben hamulcowy KAWE 7D0043 | KAWE | Brak ceny |
Bęben hamulcowy KAWE 7D0251 | KAWE | Brak ceny |
Cylinderek hamulcowy BORG & BECK BBW1045 | BORG & BECK | Brak ceny |
Bęben hamulcowy ABE C6F005ABE | ABE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Hamulec bębnowy to coraz rzadziej stosowany rodzaj układu hamulcowego, który spotyka się przede wszystkim w przypadku niewielkich samochodów miejskich, nieco starszej już daty. Jedną z najważniejszych części hamulcowego układu bębnowego jest bęben hamulcowy.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. We wnętrzu bębna montuje się szczęki hamulcowe oraz poruszający nimi rozpieracz. Całość osadza się na osi tarczy nośnej. Hamowanie takiego układu powstaje na skutek dociskania szczęk hamulcowych do wewnętrznej powierzchni bębna hamulcowego.
Największym mankamentem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz ograniczone odprowadzanie nadmiaru ciepła, które wydziela się podczas intensywnego hamowania samochodem. Czynniki te spowodowały, że producenci zaczęli rezygnować ze stosowania bębnów hamulcowych na przedniej osi samochodu.
Bębny hamulcowe stosuje się już jedynie na tylnej osi samochodu. Ich wymiana nie należy do łatwych i powinna zawsze być przeprowadzana przez profesjonalny warsztat samochodowy. Wymieniając bębny hamulcowe należy także wymienić szczęki hamulcowe, a w wielu modelach samochodów również łożysko koła.
Trwałość bębnów hamulcowych zależy przede wszystkim od stylu jazdy samochodem. Niekiedy komplet bębnów wystarcza nawet na przejechanie około 120 – 150 tysięcy kilometrów. Zdarza się jednak także, że na skutek agresywnej jazdy samochodem, interwały te mogą ulec zmianie i bębny hamulcowe trzeba będzie wymienić nieco wcześniej.
Rotinger jest marką wywodzącą się z polskiej firmy Union Parts, która ma swoją siedzibę w Bobrowej Woli k. Dębicy na Podkarpaciu. Marka skupiająca się na produkcji tarcz i bębnów hamulcowych od 2007 roku cieszy się dużym uznaniem na polskim i europejskim rynku. Powstała przede wszystkim z myślą o kierowcach, którzy dużo podróżują w zróżnicowanych warunkach drogowych. Priorytetem marki Rotinger są duże przebiegi oraz wysoka wydajność hamowania.
Wszystkie części marki Rotinger są wytwarzane z użyciem nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeń, które gwarantują precyzję ich wykonania. Firma Union Parts może poszczycić się technologią, która spełnienia wymagania stawiane częściom, jakie dostarczane są na pierwszy, fabryczny montaż. Przedsiębiorstwo posiada w Polsce biuro konstrukcyjno-technologiczne, a także izbę pomiarową, która jest odpowiedzialna za kontrolę jakości, a także pomiary wszelkich parametrów technicznych.
Oferta marki obejmuje ponad 900 części: bębnów hamulcowych, a przede wszystkim tarcz do wielu samochodów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów i dużych SUV-ów. Firma sukcesywnie poszerza ofertę o nowe produkty do aut koreańskich i japońskich. Marka Rotinger przeznaczona jest przede wszystkim dla uznanych hurtowni motoryzacyjnych oraz dystrybutorów, którzy poszukują wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach.