- Średnica tłoka [mm]: 17,5
- Materiał: Aluminium
- Wymiar gwintu: 1x M10x1.0
- Rozstaw srub mocujących: 31,8
- Ciężar [kg]: 0,22
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C50511ABE |
AISIN | AY-012R |
APEC | BCY1367 |
APEC | BWC8206 |
ASHUKI | 0972-0150 |
ASHUKI | 0972-0150O |
BENDIX | 214542B |
BLUEPRINT | ADG04434 |
BLUEPRINT | ADG04461 |
BLUEPRINT | ADG04473 |
BORG BECK | BBW1771 |
BOSCH | 0 986 475 929 |
BOSCH | 0 986 AB8 178 |
BOSCH | F 026 009 929 |
BOSCH | F 026 A02 368 |
BRAKE ENG | WC4070 |
BRAKE ENG | WC4071 |
BREMBO | A 12 512 |
BREMBO | A 12 629 |
BREMSI | BC1240 |
CAR | 4855 |
CIFAM | 101-819 |
DELPHI | LW 62085 |
DELPHI | LW90146 |
DELPHI | LW90197 |
FERODO | FHW4262 |
FERODO | FHW4524 |
FTE | R17059.2.1 |
HAVAM | WC30305 |
HBJAKOPART | J3240510 |
HELLA | 8AW 355 530-421 |
HYUNDAI | 58380-02000 |
HYUNDAI | 58380-02010 |
HYUNDAI | 58380-25200 |
HYUNDAI | 5838025300 |
JAPANPAR | CD-H05 |
JAPANPAR | CS-H02 |
JAPKO | 65H05 |
JAPKO | 67H02 |
KAISHIN | WCY026 |
KAVO PARTS | BWC-3003 |
KAVO PARTS | BWC-3006 |
KAVO PARTS | BWC-3022 |
KAWE | W4071 |
KAWE | W4889 |
LPR | 4071 |
LPR | 4889 |
MAG | 359001301430 |
MAG | 360219230449 |
MAG | 360219230464 |
MAG | 600000082250 |
MAPCO | 2613 |
MAXGEAR | 19-0516 |
METELLI | 04-0819 |
METZGER | 101-819 |
MEYLE | 37-14 531 0003 |
MGA | C1934 |
MOTAQUIP | VWC863 |
NATIONAL | NWC5066 |
NK | 803412 |
NPS | H323I28 |
PEX | 1.17.657 |
PROTECHNIC | PRH2702 |
QUINTON HA | BWC3781 |
REMSA | C1517.40 |
ROADHOUS | 1517.40 |
SAMKO | C30035 |
STELLOX | 05-85464-SX |
Stark | SKWBC-0680055 |
TEXTAR | 34008000 |
TOPRAN | 820 373 |
TOPRAN | 820 974 |
TRISCAN | 8130 43011 |
TRUSTING | CF586 |
TRW | BWC233 |
TRW | BWC245 |
TRW | BWC246 |
TRW | BWZ725 |
TRW | BWZ726 |
VALEO | 402360 |
VILLAR | 623.6059 |
VILLAR | 623.6558 |
WOKING | C1517.40 |
HYUNDAI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.