- Średnica tłoka [mm]: 28,57
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,45
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37307PU |
A.B.S. | 52942X |
ABE | C5F015ABE |
ABTEX | 4487 |
ABTEX | ACY1060 |
AKRON-MALÒ | 89564 |
APEC | BCY1038 |
APEC | BWC8054 |
ATE | 24.3228-1701.3 |
ATE_BR | 7231 |
AUTO CYLIN | CPD.PEU4120 |
AUTO-SPEED | 290CL00081 |
AUTO-SPEED | 290CR00081 |
BARUM | BAW2800 |
BORG BECK | BBW1670 |
BOSCH | 0 986 475 803 |
BRAKE ENG | WC1459BE |
BRAKE ENG | WC4487 |
BRAXIS | AJ2036 |
BREMBO | A 12 296 |
BREMSI | BC0183 |
BSF | 04330 |
CAR | 3217 |
CIFAM | 101-636 |
CITRO | 4402.A5 |
CLUTCHNUS | MBC0599 |
Caliper EP | R719 |
DEEVO | BI00370 |
DELPHI | LW21058 |
DIAMAX | N03094 |
DJ PARTS | AW1294 |
FAST | FT34022 |
FERODO | FHW235 |
FIAT | 9945895 |
FRITECH | CF183 |
FTE | 9210281 |
FTE | R28048A1 |
GIRLING | 5010245 |
HART | 218 509 |
HELLA | 8AW 355 533-521 |
HELLAPAGID | 8AW 355 533-521 |
JPG | 4161301700 |
JURATEK | JCY1060 |
JURID | 212320J |
KABIS | WCK70563 |
KABIS | WCK70727 |
KAGER | 39-4045 |
KAMOKA | 1110025 |
KAWE | W4487 |
KRAFT AUTO | 6033370 |
LPR | 4487 |
MAG | 359001300400 |
MAG | 360219230352 |
MAPCO | 2436 |
METELLI | 04-0636 |
METZGER | 101-636 |
MEYLE | 11-14 531 0016 |
MEYLE | 214 533 0049 |
MGA | C1784 |
MGA | PM731784 |
MOTAQUIP | VWC632 |
NK | 802342 |
OPENPARTS | FWC3055.00 |
OPTIMAL | RZ-3498 |
PATRON | PBC4487 |
PEUGE | 4402.A5 |
PROTECHNIC | PRH2077 |
QUINTON HA | BWC3599 |
REMSA | C1526.12 |
RIDEX | 277W0064 |
ROADHOUS | 1526.12 |
SAMKO | C06846 |
SBS | 1340802342 |
SIGMAUTO | BC0183 |
STELLOX | 05-83493-SX |
SWAG | 70 91 2016 |
Stark | SKWBC-0680063 |
TEXTAR | 34047300 |
TRISCAN | 8130 10044 |
TRUSTING | CF183 |
TRW | BWN245 |
VEMA | 4444438 |
VILLAR | 623.5953 |
WOKING | C1526.12 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.