- Średnica [mm]: 22,22
- Materiał: Żeliwo
- System hamulcowy: TRW
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1003 |
APEC | BCY1224 |
ATE | 020285 |
ATE | 24.3222-1615.3 |
ATE | 27.3200-0803.3 |
ATE | 27.3200-1070.3 |
BENDIX | 212189B |
BENDIX | 212217B |
BENDIX | 62101008 |
BENDIX | 9621096 |
BORG BECK | BBW1458 |
BOSCH | 0 986 475 512 |
BOSCH | 0 986 475 677 |
BOSCH | 0986475512 |
BOSCH | 0986475677 |
BRAKE ENG | WC1578BE |
BREMBO | A 12 103 |
BREMBO | A12103 |
CIFAM | 101-364 |
DELPHI | LW30084 |
DELPHI | LW31436 |
DELPHI | WAP2445 |
FERODO | FHW105 |
FRITECH | CF089 |
FTE | R220006A1 |
FTE | R22086A1 |
GIRLING | 5006146 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-721 |
JURID | 212217J |
LPR | 4669 |
METELLI | 04-0364 |
METZGER | 101-364 |
MIN | MWC135 |
NK | 803745 |
PEUGE | 440259 |
QUINTON HA | BWC3211 |
REMSA | C1522.34 |
RENAU | 7701035477 |
ROADHOUS | 1522.34 |
STOP | 212217S |
TEXTAR | 34028300 |
TRUSTING | CF089 |
TRW | 32661436 |
TRW | 67660084 |
TRW | BWH146 |
TRW | BWH226 |
UNI | GWC1745 |
VALEO | 402091 |
VILLAR | 6235942 |
WAL | F122394 |
WOKING | C1522.34 |
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.