- Średnica [mm]: 19,05
- Materiał: Aluminium
- Rodzaj połączenia: Pudełko
- Długożć opakowania [cm]: 11
- Szerokość opakowania [cm]: 8
- Wysokość opakowania [cm]: 4,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1008 |
APEC | BCY1165 |
ATE | 24.3219-1736.3 |
ATE | 24.3219-1755.3 |
BENDIX | 214543B |
BLUEPRINT | ADN14460 |
BORG BECK | BBW1805 |
BORG BECK | BBW1809 |
BORG BECK | BBW1868 |
BOSCH | 0 986 475 933 |
BOSCH | 0 986 475 934 |
BOSCH | 0986475933 |
BOSCH | 0986475934 |
BRAKE ENG | WC1617BE |
BRAKE ENG | WC1620BE |
BREMBO | A 12 364 |
BREMBO | A 12 601 |
BREMBO | A12364 |
CIFAM | 101-846 |
CIFAM | 101-938 |
DELPHI | LW62121 |
DELPHI | LW90069 |
FEBI | 29365 |
FERODO | FHW4342 |
GIRLING | 5004313 |
HBJAKOPART | J3231105 |
INBRA | BWC8082 |
JURATEK | JCY1027 |
JURID | 214543J |
LPR | 4720 |
METELLI | 04-0846 |
METELLI | 04-0938 |
METZGER | 101-846 |
NATIONAL | NWC5002 |
NISSA | 44100AX600 |
NISSA | 44100BH00A |
REMSA | C1519.66 |
REMSA | C1519.67 |
REMSA | C1519.96 |
RENAU | 7701208355 |
ROADHOUS | 1519.66 |
ROADHOUS | 1519.67 |
ROADHOUS | 1519.96 |
TEXTAR | 34010500 |
TRUSTING | CF780 |
TRW | BWD313 |
TRW | BWD315 |
VALEO | 402363 |
VILLAR | 6236458 |
VILLAR | 6236516 |
WOKING | C1519.66 |
WOKING | C1519.67 |
WOKING | C1519.96 |
NISSAN
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.