- Rozstaw srub mocujących: 31,8
- Materiał: Żeliwo szare
- Średnica tłoka [mm]: 22,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKRON-MALÒ | 89717 |
APEC | BCY1252 |
ATE | 24.3222-1117.3 |
ATE | 24.3222-1603.3 |
ATE | 27.3200-0602.3 |
BENDIX | 212007B |
BENDIX | 212207B |
BOSCH | 0986475509 |
BOSCH | 0986475739 |
BRAKE ENG | WC1750BE |
BREMBO | A12106 |
CIFAM | 101-191 |
CIFAM | 101-356 |
DELPHI | LW30048 |
EIS | EW104436 |
FEBI | 05690 |
FEBI | 05709 |
FERODO | FHW338 |
FIRST LINE | BBW1093 |
FIRST LINE | DW191 |
FIRST LINE | FBW1093 |
FORD | 1006012 |
FORD | 1133442 |
FORD | 6088234 |
FORD | 81AB2261AA |
FORD | 95A2261BB |
FORD | 95AB2261B1 |
FORD | 95AB2261BA |
FORD | 95AB2261BB |
FORD | E5RY2261A |
FRITECH | CF095 |
FTE | R22085D1 |
FTE | R22085E1 |
GIRLING | 5006241 |
JURID | 251075J |
MAG | BSW0277 |
METELLI | 04-0191 |
METELLI | 04-0356 |
MGA | C1463 |
MIN | MWC1566 |
MIN | MWC181 |
MOTAQUIP | VWC352 |
NK | 802513 |
NK | 802548 |
NUOVA TECN | 3463 |
NUOVA TECN | 4463 |
OPENPARTS | FWC312000 |
OPENPARTS | FWC335800 |
PAGID | 72114 |
QUINTON HA | BWC3313 |
SAMKO | C08223 |
TRUSTING | CF095 |
TRW | 32866019 |
TRW | 67660048 |
TRW | 67966166 |
UNI | GWC1825 |
VECO | VQ087 |
VILLAR | 6235142 |
WAGNER | F110872 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Hart to polska firma, działająca w branży motoryzacyjnej od ponad 30 lat. Pierwsze kroki na rynku stawiała w 1990 roku, wprowadzając do sprzedaży kilka produktów. Dzisiaj oferta przedsiębiorstwa jest już w zasadzie kompletna. Znajduje się w niej niemal 500 tys. pozycji, co czyni firmę Hart jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w tej części Europy.
Oferowane przez Hart części zamienne to elementy z wielu kategorii. Dobre opinie zbierają między innymi elementy układu napędowego oraz hamulcowego. Firma posiada też szeroką ofertę w zakresie części zawieszenia, układu kierowniczego, czy elektroniki samochodowej. Warto wspomnieć również o akcesoriach Hart. Liczne akcesoria do poszczególnych układów to śruby, zaciski, zawory i wiele więcej. Wszystko to produkty wysokiej jakości, wielokrotnie testowane pod kątem sprawności i bezpieczeństwa działania.
Hart to dystrybutor, który działa pod wieloma markami. Jest to cecha wyróżniająca, rzadka w przypadku dystrybutorów. Wynika z faktu, że części Hart jest bardzo wiele i są różnorodne. Poza częściami zamiennymi i akcesoriami Hart to też eksploatacyjne płyny samochodowe i wyposażenie warsztatu. Firma kieruje swoją ofertę do właścicieli i mechaników samochodów oraz motocykli.