- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Średnica [mm]: 22
- Rozstaw srub mocujących: 36
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62846X |
ASHIKA | 67-01-186 |
ATE | 020344 |
ATE | 243222-11243 |
BLUEPRINT | ADN14465 |
DELPHI | LW26505 |
FORD USA | 92VB2261AA |
FORD USA | 92VJ2261AB |
FORD | 1809920 |
FORD | 6464704 |
FORD | 6466704 |
HBJAKOPART | J3231102 |
JAPANPAR | CS-186 |
JAPKO | 67186 |
LPR | 4636 |
MDR | MWC-2186 |
METELLI | 04-0616 |
NIPPARTS | J3231102 |
NISSA | 441000X800 |
NPS | N323N13 |
TRW | BWH107 |
FORD
|
NISSAN
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Kavo Parts to holenderska firma produkująca części samochodowe. Autoczęści Kavo Parts to elementy przeznaczone do samochodów azjatyckich. Przedsiębiorstwo jest jednym z największych na świecie producentów części do pojazdów koreańskich i azjatyckich.
W ofercie Kavo Parts znajduje się ponad 25 000 referencji. Wśród nich produkty z kilkunastu linii produkcyjnych. Katalog części samochodowych Kavo Parts jest kompletny, zaspokajając wymagania rynku w niemal stu procentach. Asortyment Kavo Parts tworzą między innymi części silnika oraz jego osprzęt. Producent posiada również bardzo szeroką ofertę elementów układu napędowego i wydechowego. Chętnie wybierane przez posiadaczy azjatyckich samochodów są również części elektryki od Kavo Parts. Przedsiębiorstwo zajmuje się też produkcją części układu zawieszenia, układu zapłonowego oraz hamulcowego. Części samochodowe Kavo Parts to zarówno główne podzespoły samochodowe, jak i osprzęt dodatkowy oraz akcesoria.
Marka Kavo Parts jest obecna na rynku od 1985 roku. Od początku było to przedsiębiorstwo holenderskie i tak jest do dzisiaj. Jednak obecnie firma działa na całym świecie, prowadząc dystrybucję na ogromną skalę. Skupienie całej produkcji jedynie na częściach do samochodów azjatyckich pomogło firmie osiągnąć sukces na ryku międzynarodowym. Dzisiaj przedsiębiorstwo Kavo Parts to jeden ze światowych liderów w swojej kategorii. Warto również zauważyć, że konstrukcje wielu samochodów azjatyckich i europejskich są podobne lub niemal identyczne. Tym samym wiele części samochodowych Kavo Parts pasuje również do aut europejskich.