- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Dla numeru OE: 6Q0 611 053 B
- Ciężar [kg]: 0,2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37242VV |
A.B.S. | 42008X |
A.B.S. | 42701X |
ABE | C5W008ABE |
ABTEX | ACY1000 |
ACEMARK | 253928 |
AIC | 52523 |
AKRON-MALÒ | 90267 |
APEC | BCY1380 |
APEC | BWC8211 |
ASAM | 80301 |
ATE | 24.3219-0909.3 |
AUDI | 1H0 611 053 |
AUDI | 6Q0 611 053 B |
AUTO CYLIN | CPD.VW406 |
AUTO-SPEED | 290CR00020 |
AUTO-SPEED | 290CR00021 |
AUTOFREN S | D3209 |
AUTOFREN S | D3445 |
AUTOMEGA | 120023810 |
BARUM | BAW1905 |
BORG BECK | BBW1455 |
BORG BECK | BBW1720 |
BORSEHUNG | B17912 |
BORSEHUNG | B17913 |
BOSCH | 0 986 475 433 |
BOSCH | 0 986 AB8 036 |
BOSCH | 0 986 AB8 657 |
BOSCH | F 026 009 433 |
BRAKE ENG | WC1317BE |
BRAKE ENG | WC1376BE |
BRAKE ENG | WC4290 |
BREMBO | A 12 289 |
BREMSI | BC0107 |
BREMSI | BC0121 |
BSF | 04323 |
CAR | 4523 |
CIFAM | 101-679 |
CLUTCHNUS | MBC0017 |
CLUTCHNUS | MBC0848 |
CLUTCHNUS | MBC0849 |
DEEVO | BI02386 |
DELPHI | LW44202 |
DIAMAX | N03154 |
DJ PARTS | AW1301 |
DODA | 1070020005 |
ERT | 300346 |
ERT | 300464 |
FEBI | 06112 |
FEBI | 6112 |
FENOX | K1994 |
FERODO | FHW339 |
FRENKIT | 319017 |
FRITECH | CF121 |
FTE | 9210004 |
FTE | R19079A1 |
GIRLING | 5004113 |
HART | 220 749 |
HELLA | 8AW 355 532-281 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-281 |
JPG | 1161300500 |
JPN | 50H9013-JPN |
JPN | 50H9014-JPN |
JURATEK | JCY1000 |
JURID | 212326J |
KABIS | WC30555 |
KAGER | 39-4253 |
KAMOKA | 1110033 |
KAVO PARTS | BWC-10001 |
KAWE | W4372 |
KRAFT AUTO | 6030062 |
KRONER | K000518 |
LPR | 4372 |
MAG | 359001301460 |
MAG | 360219230088 |
MAG | 360219230346 |
MAPCO | 2276 |
MAPCO | 2776 |
MAXGEAR | 19-0030 |
METELLI | 04-0679 |
METZGER | 101-349 |
METZGER | 101-679 |
MEYLE | 100 611 0058 |
MEYLE | 114 533 0008 |
MEYLE | 114 533 0015 |
MEYLE | 114 533 0019 |
MEYLE | 114 533 0020 |
MGA | C1574 |
MGA | PM677574 |
MGA | PM717574 |
MGA | PM765574 |
MOTAQUIP | VWC753 |
NAKAMOTO | B05-AUD-23030001 |
NAPA | NCY1001 |
NATIONAL | NWC5070 |
NK | 804306 |
OPENPARTS | FWC3362.00 |
OPTIMAL | RZ-3301 |
OPTIMAL | RZ-3301A |
OSSCA | 01385 |
OSSCA | 02666 |
PATRON | PBC4372 |
PROTECHNIC | PRH2685 |
ProfiPower | 5B2054 |
ProfiPower | 5B2055 |
QUINTON HA | BWC3733 |
REMSA | C1509.02 |
RIDEX | 277W0005 |
RIDEX | 277W0090 |
ROADHOUS | 1509.02 |
ROADHOUS | 1519.14 |
SAMKO | C20616 |
SBS | 1340804306 |
SEAT | 1H0 611 053 |
SEAT | 6Q0 611 053 B |
SIGMAUTO | BC0107 |
SIGMAUTO | BC0121 |
SKODA | 1H0 611 053 |
SKODA | 6Q0 611 053 B |
STELLOX | 05-83024-SX |
STELLOX | 05-85594-SX |
Stark | SKWBC-0680004 |
Stark | SKWBC-0680089 |
TEXTAR | 34016900 |
TOPRAN | 103 064 |
TRIALLI | CF 1841 |
TRISCAN | 8130 29023 |
TRUSTING | CF121 |
TRW | BWD113A |
TTC | 07.35.003 |
URO PARTS | 1H0611053 |
VALEO | 402011 |
VILLAR | 623.5084 |
VW | 1H0 611 053 |
VW | 6Q0 611 053 B |
WOKING | C1509.02 |
WOKING | C1519.14 |
WXQP | 340479 |
ZEKKERT | ZD-1009 |
ZPY | 1H0611053 |
hajus Auto | 6151054 |
vika | 66110028601 |
vika | 66111108701 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.