- Parzyste numery artykułów: 62 90 9603
- Średnica tłoka [mm]: 19,05
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ciężar [kg]: 0,42
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52301X |
ABE | C5P018ABE |
AKRON-MALÒ | 89669 |
APEC | BCY1102 |
APEC | BWC8176 |
ATE | 24.3219-1602.3 |
AUTO CYLIN | CPD.PEU403 |
AUTO-SPEED | 290CR00118 |
AUTOFREN S | D3115 |
BORG BECK | BBW1479 |
BOSCH | 0 204 116 521 |
BOSCH | F 026 002 521 |
BRAKE ENG | WC1574BE |
BRAKE ENG | WC4665 |
BREMBO | A 12 138 |
BREMSI | BC0051 |
BSF | 04096 |
CAR | 3781C |
CIFAM | 101-348 |
Caliper EP | R634R |
DELPHI | LW30112 |
DIAMAX | N03049 |
ERT | 300510 |
FEBI | 09604 |
FEBI | 9604 |
FENOX | K1962 |
FERODO | FHW037 |
FRENKIT | 319009 |
FRITECH | CF051 |
FTE | 9210113 |
FTE | R19052B1 |
GIRLING | 5004182 |
HELLA | 8AW 355 530-581 |
HELLAPAGID | 8AW 355 530-581 |
JURID | 251007J |
KAGER | 39-4467 |
KAWE | W4665 |
KRAFT AUTO | 6035552 |
LPR | 4665 |
MAG | 359001301230 |
MAG | 360219230224 |
MAPCO | 2379 |
MAXGEAR | 19-0203 |
METELLI | 04-0348 |
METZGER | 101-348 |
MGA | C1770 |
MGA | PM627769 |
MOTAQUIP | VWC418 |
Motrio | 8671020612 |
NK | 803740 |
OPENPARTS | FWC3232.00 |
OSSCA | 10129 |
PATRON | PBC4665 |
PEUGE | 4402.74 |
PROTECHNIC | PRH2485 |
QUINTON HA | BWC3207 |
REMSA | C1519.24 |
ROADHOUS | 1519.24 |
SAMKO | C11294 |
SASIC | 4024744 |
SBS | 1340803740 |
SIGMAUTO | BC0051 |
STELLOX | 05-83326-SX |
TEXTAR | 34015000 |
TRISCAN | 8130 28014 |
TRUSTING | CF051 |
TRW | BWD182 |
VALEO | 350949 |
VILLAR | 623.5886 |
WOKING | C1519.24 |
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.