- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Materiał: Stal
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 37308PU |
A.B.S. | 52948X |
A.B.S. | 52994 |
ABE | C5P042ABE |
ABTEX | ACY1003 |
AKRON-MALÒ | 90123 |
APEC | BCY1320 |
APEC | BWC8089 |
ASAM | 71434 |
ATE | 24.3222-1734.3 |
ATE_BR | 7215 |
AUTO CYLIN | CPD.CIT401 |
AUTO-SPEED | 290CL00011 |
AUTO-SPEED | 290CL00030 |
AUTO-SPEED | 290CR00011 |
AUTO-SPEED | 290CR00030 |
BARUM | BAW2205 |
BBR | 027-10-07842 |
BORG BECK | BBW1667 |
BOSCH | 0 986 AB8 041 |
BOSCH | 0986475836 |
BRAKE ENG | WC1672BE |
BRAKE ENG | WC4876 |
BRAXIS | AJ2080 |
BREMBO | A 12 322 |
BREMSI | BC0158 |
BREMSI | BC0868 |
BSF | 04352 |
BSG | BSG 70-220-005 |
CAR | 3920 |
CIFAM | 101-1008 |
CIFAM | 101-650 |
CITRO | 4402.C6 |
CITRO | 4402.E7 |
CITRO | 4402.E8 |
CLUTCHNUS | MBC0619 |
COGEFA | 744.02C6 |
Caliper EP | R055 |
DEEVO | BI01819 |
DELPHI | LW30059 |
DIAMAX | N03019 |
DJ PARTS | AW1134 |
DODA | 1070020048 |
FAST | FT34056 |
FEBI | 102865 |
FENOX | K22161 |
FERODO | FHW333 |
FRITECH | CF158 |
FRITECH | CF868 |
FTE | 9210215 |
FTE | R220019A1 |
Flexible D | FDEB2024 |
GIRLING | 5006373 |
HELLA | 8AW 355 532-801 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-801 |
JPG | 4161301900 |
JPN | 50H9011-JPN |
JURATEK | JCY1003 |
JURID | 212333J |
KABIS | WC30411 |
KAMOKA | 1110002 |
KAMOKA | 1110028 |
KAVO PARTS | BWC-10005 |
KAWE | W4876 |
KRAFT AUTO | 6036200 |
LPR | 4876 |
MAG | 359001300170 |
MAG | 360219230374 |
MAPCO | 2437 |
MAXGEAR | 19-0001 |
METELLI | 04-0650 |
METELLI | 04-1008 |
METZGER | 101-650 |
MEYLE | 11-14 531 0021 |
MEYLE | 11-14 533 0024 |
MGA | C1788 |
MGA | PM749788 |
MOTAQUIP | VWC669 |
Motrio | 8550501795 |
Motrio | 8671020659 |
NAPA | NCY1005 |
NATIONAL | NWC5053 |
NK | 801929 |
OPENPARTS | FWC3266.00 |
OPTIMAL | RZ-3887 |
OSSCA | 08790 |
PATRON | PBC4876 |
PEUGE | 4402.C6 |
PEUGE | 4402.E7 |
PEUGE | 4402.E8 |
PEX | 1.22.617 |
PROTECHNIC | PRH2590 |
ProfiPower | 5B2005 |
QUINTON HA | BWC3607 |
REMSA | C1522.64 |
RIDEX | 277W0004 |
ROADHOUS | 1522.64 |
SAMKO | C06847 |
SBS | 1340801929 |
SIGMAUTO | BC0158 |
SIGMAUTO | BC0868 |
STELLOX | 05-83498-SX |
Stark | SKWBC-0680003 |
TEXTAR | 34029500 |
TOPRAN | 721 001 |
TRIALLI | CF 0316 |
TRISCAN | 8130 28043 |
TRISCAN | 8130 28051 |
TRUSTING | CF158 |
TRUSTING | CF868 |
TRW | BWH373 |
VALEO | 402235 |
VILLAR | 623.5054 |
WOKING | C1522.64 |
ZEKKERT | ZD-1204 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.