- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Ciężar [kg]: 0,34
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52945X |
A.B.S. | 52982 |
ABE | C5F013ABE |
ABE | C5F040ABE |
AKRON-MALÒ | 89557 |
AKRON-MALÒ | 89586 |
APEC | BCY1227 |
APEC | BCY1276 |
APEC | BCY1397 |
ATE | 24.3222-1126.3 |
ATE | 24.3222-1724.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00123 |
AUTO-SPEED | 290CR00141 |
AUTOFREN S | D3545 |
BORG BECK | BBW1619 |
BORG BECK | BBW1789 |
BOSCH | 0 986 475 827 |
BOSCH | 0 986 475 904 |
BOSCH | F 026 009 827 |
BRAKE ENG | WC1452BE |
BRAKE ENG | WC1608BE |
BRAKE ENG | WC4480 |
BRAKE ENG | WC4699 |
BRAXIS | AJ2031 |
BRAXIS | AJ2070 |
BREMBO | A 12 306 |
BREMBO | A 12 396 |
BREMSI | BC0116 |
BREMSI | BC1486 |
BSF | 04309 |
BSF | 04474 |
CAR | 3018 |
CAR | 3138 |
CIFAM | 101-500 |
CIFAM | 101-812 |
CLUTCHNUS | MBC0215 |
Caliper EP | R667 |
DEEVO | BI00160 |
DEEVO | BI00295 |
DELPHI | LW16008 |
DIAMAX | N03346 |
ERT | 300296 |
FAST | FT34018 |
FEBI | 12013 |
FENOX | K2258 |
FERODO | FHW225 |
FERODO | FHW4019 |
FIAT | 71737958 |
FIAT | 9947094 |
FIAT | 9948931 |
FRENKIT | 322045 |
FRITECH | CF116 |
FRITECH | CF778 |
FTE | 9210214 |
FTE | 9210226 |
FTE | R220017A1 |
FTE | R220032.3.1 |
GIRLING | 5006375 |
GIRLING | 5006397 |
HELLA | 8AW 355 532-791 |
HELLA | 8AW 355 532-881 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-791 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-881 |
JPG | 1561302500 |
JURID | 212330J |
JURID | 212416J |
KABIS | WCK70374 |
KAGER | 39-4172 |
KAGER | 39-4853 |
KAMOKA | 1110105 |
KAWE | W4480 |
KAWE | W4699 |
KRAFT AUTO | 6033020 |
KRAFT AUTO | 6033140 |
LPR | 4480 |
LPR | 4699 |
MAG | 359001301490 |
MAG | 360219230334 |
MAG | 360219230410 |
MAPCO | 2077 |
METELLI | 04-0500 |
METELLI | 04-0812 |
METZGER | 101-500 |
MGA | C1118 |
MGA | C1983 |
MGA | K757118 |
MGA | PM728118 |
MGA | PM748118 |
MGA | PM822983 |
MOTAQUIP | VWC593 |
MOTAQUIP | VWC784 |
NK | 802345 |
NK | 802355 |
OPENPARTS | FWC3013.00 |
OPENPARTS | FWC3041.00 |
OPTIMAL | BK-5374 |
OPTIMAL | BK-5378 |
OPTIMAL | BK-5378N |
OPTIMAL | RZ-3491 |
PATRON | PBC4480 |
PROTECHNIC | PRH2017 |
PROTECHNIC | PRH2057 |
QUINTON HA | BWC3609 |
REMSA | C1522.55 |
ROADHOUS | 1522.55 |
SAMKO | C07996 |
SAMKO | C14381 |
SBS | 1340802345 |
SBS | 1340802355 |
SIGMAUTO | BC0116 |
SIGMAUTO | BC1486 |
STELLOX | 05-83434-SX |
STELLOX | 05-85462-SX |
TEXTAR | 34029400 |
TEXTAR | 34030900 |
TRISCAN | 8130 15037 |
TRISCAN | 8130 15042 |
TRUSTING | CF116 |
TRUSTING | CF778 |
TRW | BWH375 |
TRW | BWH397 |
VALEO | 400743 |
VILLAR | 623.5015 |
VILLAR | 623.5994 |
WOKING | C1522.55 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.