- Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
- Dla numeru OE: 1 133 442
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 2806 |
ABE | C5G004ABE |
ABE | C5G036ABE |
ABTEX | 4976 |
ABTEX | ACY1072 |
AISIN | AY-007L |
AKRON-MALÒ | 89714 |
AKRON-MALÒ | 89902 |
AKRON-MALÒ | 89904 |
APEC | BCY1252 |
APEC | BWC8119 |
ATE | 24.3222-1117.3 |
AUTO CYLIN | CPD.LOC406 |
AUTO-SPEED | 290CR00007 |
AUTOFREN S | D3257 |
BARUM | BAW2201 |
BORG BECK | BBW1093 |
BORG BECK | BBW1097 |
BOSCH | 0 986 475 739 |
BRAKE ENG | WC1750BE |
BRAKE ENG | WC4257 |
BRAXIS | AJ2017 |
BREMBO | A 12 106 |
BREMBO | A 12 236 |
BREMSI | BC1425 |
BREMSI | BC1632 |
BSF | 04183 |
BSG | BSG 30-220-012 |
CAR | 4402 |
CAR | 4463 |
CIFAM | 101-356 |
CLUTCHNUS | MBC0281 |
DEEVO | BI02248 |
DEEVO | BI02332 |
DELPHI | LW30048 |
DIAMAX | N03240 |
DIAMAX | N03351 |
DJ PARTS | AW1288 |
DODA | 1070020047 |
ERT | 300440 |
FEBI | 05690 |
FEBI | 5690 |
FENOX | K2225 |
FERODO | FHW135 |
FERODO | FHW338 |
FORD USA | 91AB2261CA |
FORD USA | 95AB2261BA |
FORD USA | YS412261BA |
FORD | 1 006 012 |
FORD | 1 113 980 |
FORD | 1 133 442 |
FORD | 5 030 661 |
FORD | 6 196 053 |
FRENKIT | 322050 |
FRITECH | CF095 |
FTE | 9210247 |
FTE | R22085E1 |
GIRLING | 5006241 |
HART | 220 768 |
HELLAPAGID | 8AW 355 533-111 |
HYUNDAI | 58330-31010 |
JPG | 1561300800 |
JURATEK | JCY1072 |
JURID | 212007J |
JURID | 251075J |
KAGER | 39-4323 |
KAWE | W4257 |
KAWE | W4976 |
KAWE | W5171 |
KRAFT AUTO | 6032080 |
KRAFT AUTO | 6032140 |
LPR | 4257 |
LPR | 4976 |
LPR | 5171 |
MAG | 359001300180 |
MAG | 359002403390 |
MAG | 360219230071 |
MAG | 360219230277 |
MAPCO | 2765 |
MAXGEAR | 19-0007 |
METELLI | 04-0356 |
METZGER | 101-356 |
MEYLE | 714 531 0002 |
MGA | C1463 |
MGA | K616463 |
MGA | K622463 |
MGA | K632463 |
MGA | K758463 |
MGA | PM675463 |
MGA | PM720463 |
MGA | PM740463 |
MGA | PM747463 |
MGA | PM760463 |
MOTAQUIP | VWC352 |
MOTAQUIP | VWC749 |
NATIONAL | NWC5040 |
NK | 802513 |
NK | 802554 |
OPENPARTS | FWC3343.00 |
OPENPARTS | FWC3358.00 |
OPTIMAL | RZ-3987 |
OSSCA | 19383 |
PATRON | PBC4257 |
PATRON | PBC4976 |
PROTECHNIC | PRH2652 |
PROTECHNIC | PRH2676 |
QUINTON HA | BWC3313 |
QUINTON HA | BWC3485 |
RAICAM | 7300RP |
REMSA | C1522.47 |
REMSA | C1522.88 |
RIDEX | 277W0026 |
ROADHOUS | 1522.47 |
ROADHOUS | 1522.88 |
SAMKO | C08223 |
SAMKO | C08864 |
SAMKO | C31163 |
SBS | 1340802513 |
SIGMAUTO | BC1425 |
SIGMAUTO | BC1632 |
STELLOX | 05-83049-SX |
Stark | SKWBC-0680025 |
TEXTAR | 34037300 |
TOPRAN | 300 023 |
TRISCAN | 8130 16008 |
TRUSTING | CF095 |
TRW | BWH241 |
VALEO | 402101 |
VILLAR | 623.5142 |
VILLAR | 623.5214 |
WOKING | C1522.47 |
WOKING | C1522.88 |
ZEKKERT | ZD-1286 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.