- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Średnica wewnętrzna [mm]: 20,64
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62833X |
A.B.S. | 62834X |
ABE | C5W011ABE |
ABE | C5W012ABE |
ABTEX | ACY1078 |
ACEMARK | 254013 |
AKRON-MALÒ | 90197 |
AKRON-MALÒ | 90233 |
APEC | BCY1141 |
APEC | BCY1159 |
APEC | BWC8058 |
APEC | BWC8148 |
ATE | 24.3220-0910.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00181 |
AUTO-SPEED | 290CR00552 |
AUTOFREN S | D3489 |
AUTOFREN S | D3493 |
AUTOMEGA | 120014010 |
BAPMIC | BF0337600001 |
BARUM | BAW2002 |
BBR | 002-10-00425 |
BBR | 002-10-00426 |
BORG BECK | BBW1589 |
BORG BECK | BBW1946 |
BOSCH | 0 204 116 567 |
BOSCH | 0 986 475 935 |
BRAKE ENG | WC1503BE |
BRAKE ENG | WC1504BE |
BRAKE ENG | WC4550 |
BRAKE ENG | WC4551 |
BRAXIS | AJ2046 |
BREMBO | A 12 245 |
BREMBO | A 12 246 |
BSF | 04285 |
BSF | 04286 |
CAR | 3518 |
CAR | 3524 |
CIFAM | 101-609 |
CIFAM | 101-661 |
CLUTCHNUS | MBC0844 |
Caliper EP | R1002 |
DEEVO | BI01039 |
DEEVO | BI01054 |
DELPHI | LW22103 |
DELPHI | LW22104 |
DIAMAX | N03117 |
DIAMAX | N03224 |
DODA | 1070020040 |
ERT | 300322 |
ERT | 300324 |
FEBI | 06137 |
FEBI | 6137 |
FENOX | K1903 |
FENOX | K2060 |
FERODO | FHW4003 |
FERODO | FHW4098 |
FRENKIT | 319048 |
FRENKIT | 320033 |
FRITECH | CF167 |
FRITECH | CF246 |
FTE | 9210181 |
FTE | R20051B1 |
Flexible D | FDJB9878 |
GIRLING | 5004138 |
GIRLING | 5005165 |
HART | 218 489 |
HART | 220 779 |
HELLA | 8AW 355 532-561 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-561 |
JPG | 1161300300 |
JPN | 50H9034-JPN |
JURATEK | JCY1078 |
JURID | 212000J |
JURID | 212001J |
KABIS | WCK70659 |
KABIS | WCK70671 |
KAGER | 39-4027 |
KAGER | 39-4073 |
KAMOKA | 1110020 |
KAWE | W4550 |
KAWE | W4551 |
KRAFT AUTO | 6030080 |
KRAFT AUTO | 6030085 |
LPR | 4550 |
LPR | 4551 |
MAG | 359001300920 |
MAG | 360219230195 |
MAG | 360219230196 |
MAPCO | 2747 |
MAXGEAR | 19-0032 |
METELLI | 04-0609 |
METELLI | 04-0661 |
METZGER | 101-609 |
METZGER | 101-661 |
MEYLE | 100 611 0031 |
MGA | C1569 |
MGA | C1570 |
MGA | K718569 |
MGA | K718570 |
MOTAQUIP | VWC662 |
MOTAQUIP | VWC663 |
NATIONAL | NWC5024 |
NK | 804737 |
OPENPARTS | FWC3129.00 |
OPTIMAL | RZ-3561 |
OPTIMAL | RZ-3562 |
OSSCA | 00501 |
PATRON | PBC4550 |
PATRON | PBC4551 |
PROTECHNIC | PRH2321 |
PROTECHNIC | PRH2326 |
ProfiPower | 5B2077 |
QUINTON HA | BWC3575 |
REMSA | C1519.12 |
REMSA | C1520.17 |
RIDEX | 277W0021 |
ROADHOUS | 1519.12 |
ROADHOUS | 1520.17 |
SAMKO | C021391 |
SAMKO | C02591 |
SBS | 1340804737 |
STELLOX | 05-83042-SX |
STELLOX | 05-83063-SX |
Stark | SKWBC-0680020 |
TEXTAR | 34024800 |
TRIALLI | CF 1846 |
TRISCAN | 8130 29018 |
TRISCAN | 8130 29025 |
TRUSTING | CF167 |
TRUSTING | CF246 |
TRW | BWD138 |
TRW | BWF165 |
TTC | 07.35.008 |
VALEO | 402207 |
VILLAR | 623.5037 |
VILLAR | 623.5048 |
VW | 701 611 047 |
VW | 721 611 047 |
VW | 721 611 047 A |
WOKING | C1519.12 |
WOKING | C1520.17 |
WXQP | 341293 |
ZEKKERT | ZD-1311 |
vika | 66110414201 |
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.