Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FAST FT80423 (Oś tylna strona prawa)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
FT80423
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FAST FT80423 (Oś tylna strona prawa)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FAST FT80423 (Oś tylna strona prawa) - fot.1
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) FAST FT80423 (Oś tylna strona prawa) - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

57,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FAST
Jednostka:
sztuka
EAN:
5904157871207
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna strona prawa
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Długość [mm]:
66
Rodzaj czujnika:
Aktywny czujnik
Parzyste numery artykułów:
FT80424
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy FT80423 firmy FAST

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Długość [mm]: 66
  • Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
  • Parzyste numery artykułów: FT80424

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla FT80423 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30145
ALANKO 10316233
APEC ABS1189
ATE 24.0711-5175.3
ATE 24.0711-5401.3
ATE 360330
AUTEX 901300
AUTOFREN S DS0033
AUTOMEGA 150044210
AUTOTEAM L4657
AUTOTEAM L4657A2
BBT WSS0305
BENDIX 058143B
BIRTH 51826
BOSCH 0 986 594 524
BREMI 50311
BSG BSG 90-840-016
BUGIAD BA71012
CASALS 50117
CASALS 50311
CAUTEX 755154
CUPRA WHT003857B
DELPHI SS20062
DENCKERMAN B180011
ERT 530032
FACET 21.0172
FAE 78141
FEBI 32862
FISPA 84.657
FISPA 84.657A2
FTE BZ3075S
HBELPARTS 70660053
HELLA 6PU 010 039-751
HITACHI AU 131446
HITACHI 131446
HOFFER 8290180
HOFFER 8290180E
IPD 40-0295
JPG 1197102970
KAMOKA 1060484
KAWE 8180 29114
KRAFT AUTO 9410155
MAG 172100067010
MAN 65271200003
MAN WHT003857B
MAPCO 86852
MAXGEAR 20-0135
MEATDORIA 90180
MEATDORIA 90180E
METALC/ADL T450117
METALCAUCH 50117
METZGER 0900098
MEYLE 114 800 0021
MOTAQUIP LVAB425
MULTIP 97-990145
NK 294737
NK 294741
OPTIMAL 06-S145
PAGID 34038
PEX 410.034
QUINTON HA XABS159
SIDAT 84.657
SIDAT 84.657A2
STAND 60187
STELLOX 06-65413-SX
STELLOX 06-65441-SX
SWAG 30 93 2862
TEXTAR 45007500
TOPRAN 113 464
TRISCAN 8180 29114
TRW GBS1006
TRW GBS2072
TTC 07.35.046
VAG 7L0 927 807A
VAG 7L0 927 807B
VAG WHT 003 857A
VEMA VE51826
VEMO V10-72-1071
VW 7L0927807A
VW 7L0927807B
VW 95560640510
VW 95560640511
VW 95560640512
VW WHT003857A
VW WHT003857B

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy FT80423 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

MAN

  • brak modeli

PORSCHE

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1595,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1471,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1122,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Zalane auto. Co zrobić? Jakie mogą być skutki zalania samochodu?

Auto zalane po powodzi? Najważniejsze w takiej sytuacji są pierwsze kroki ratunkowe, co nie znaczy, że zalany samochód uda się w ogóle uratować

Zalanie samochodu to jeden z najczarniejszych scenariuszy, a dla kierowcy sytuacja wyjątkowo stresująca. Woda w pojeździe może wyrządzić poważne szkody, zarówno w układach mechanicznych, jak i elektronicznych. Zalanie auta zawsze prowadzi do kosztownych napraw i – co gorsza – nawet one nie gwarantują sukcesu. Jakie są skutki zalania samochodu? Co robić, gdy do tego dojdzie?

czytaj więcej >
Barum Bravuris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Barum Bravuris 5HM. Na suchym ciche i trwałe, na mokrym już nie takie Bravuris

Czeskie opony samochodowe mają w Polsce niezłą opinię i z reguły jest to opinia zasłużona. Opony Barum Bravuris 5HM również uznawane są za co najmniej dobre, jednak przed ich wyborem każdy z Was koniecznie powinien dobrze poznać ich charakterystykę. Dlaczego? Co może Was w tych oponach nieźle zaskoczyć?

czytaj więcej >
Technologia XTL w olejach silnikowych Fuchs. TOP5 zalet tej unikatowej technologii

Czym jest technologia XTL stosowana w olejach silnikowych Fuchs? TOP 5 zalet tej unikatowej i wciąż jeszcze mało znanej technologii

Marka Fuchs – producent zyskujących na popularności olejów silnikowych – znana jest ze swoich innowacyjnych rozwiązań. Jedną z ważniejszych dla niej innowacji było wprowadzenie na rynek technologii XTL, która zrewolucjonizowała standardy w branży olejowej. Czym jest ta technologia? Jak przedstawia się nasze TOP 5 zalet wynikających z jej stosowania?

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze