Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) JPN 75E9258-JPN (Oś przednia po obydwu stronach)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
75E9258-JPN
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) JPN 75E9258-JPN (Oś przednia po obydwu stronach)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) JPN 75E9258-JPN (Oś przednia po obydwu stronach) - fot.1
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
JPN
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]:
505
Ilość połączeń:
2
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 75E9258-JPN firmy JPN

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
  • Długość [mm]: 505
  • Ilość połączeń: 2
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 75E9258-JPN po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.B.S. 30070
ABAKUS 120-02-095
ABE CCZ1599ABE
AIC 51672
APEC ABS1117
ATE 24.0710-1002.1
AUTEX 901375
AUTLOG AS4038
AUTO-SPEED 290SS00225
AUTOFREN S DS0038
AUTOMEGA 150088710
AUTOTEAM L4508
BBR 006-40-15878
BENDIX Bra BSW1200
BENDIX 058037B
BIRTH 51615
BOSCH 0 986 594 027
BRAXIS AK0007
BREMI 50291
BSG BSG 65-840-011
BUGIAD 73056
CAUTEX 755198
CSV ELECTR CSG9508
DAKAtec 410128
DELPHI SS20110
DENCKERMAN B180091
DODA 1180050079
EFI AUTOMO 302076
ELTA AUTOM EA0017
ELTA AUTOM XBS017
ENERGY CA0139P
EPS 1.962.048
ERA 560018
ERA 560018A
ERT 530037
ESEN SKV 06SKV044
FACET 21.2048
FAE 78077
FARE SA 22438
FEBI 24615
FISPA 84.508
FTE BZ3039S
GEBE 9 1020 1
GH GH-703607
GM 009115064
GM 09115064
GM 9115064
GOOM AS-0006
HART 522 945
HBELPARTS 70660401
HC-CARGO 181881
HELLA 6PU 009 106-261
HITACHI AU 131628
HOFFER 8290009
INTERMOTOR 60609
IPD 40-0370
J&S Automo VBS009
JPG 1297102900
JPN 75E9258-JPN
KAGER 35-5205
KAMOKA 1060359
KAWE 8180 24102
KRAFT AUTO 9411505
KW 462 048
LEMARK LAB028
MAG 172100003010
MAPCO 86704
MAXGEAR 20-0040
MEATDORIA 90009
MEC-DIESEL 901262DP
METALCAUCH 50161
METZGER 0900045
MEYLE 614 899 0036
MOBILETRON AB-EU019
MOTAQUIP LVAB447
MULTIP 97-990070
NK 293601
NTY HCA-PL-007
OPEL 12 38 236
OPTIMAL 06-S038
OSSCA 05035
PAGID 34110
PATRON ABS51672
PartsTec PTA560-0116
QH TALBROS XABS111
QUINTON HA XABS111
RIDEX 412W0030
SASIC 9236031
SIDAT 84.508
SNR ASB153.01
STC T450161
STELLOX 06-65313-SX
SWAG 40 92 4615
Stark SKWSS-0350029
TEXTAR 45003900
TOMEX TX 52-05
TOPRAN 207 450
TRICLO 437400
TRISCAN 8180 24102
TRW GBS2306
VAUXH 009115064
VAUXH 09115064
VAUXH 9115064
VDO S107470001Z
VEMA VE51615
VEMO V40-72-0313
WE PARTS 411140009
WILMINK WG1032420
WILMINK WG1097050
WILMINK WG1429899
WILMINK WG1495467
WILMINK WG1773937
hajus Auto 9191370

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 75E9258-JPN pasuje do Twojego auta

 

OPEL

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Błąd "engine management system faulty" w samochodzie. Wyjaśniamy co oznacza

Pojawił się błąd "Engine management system faulty"? Sprawdźcie, co oznacza i jak należy na niego zareagować

Pojawienie się błędu „Engine management system faulty” jest w stanie wywołać niepokój w sercu każdego kierowcy. Czy słusznie? Czy podobny niepokój może powstać nie tylko w sercu, ale i w portfelu właściciela auta, w którym błąd taki się pojawił? Jakie usterki może sygnalizować? Jakie są najczęstsze przyczyny pojawienia się tego błędu i jak na to reagować?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

JPN

JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.

Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.

JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze