Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 39691 |
AKRON-MALÒ | 124033 |
APEC | WIR5245 |
ATE | 24.8190-0285.2 |
BENDIX | 581393 |
BMW | 34356792564 |
BORG BECK | BWL3037 |
BOSCH | 1 987 473 515 |
BREMBO | A 00 437 |
BREMBO | A00437 |
BREMSI | WI0691 |
BUGIAD | BW70420 |
DELPHI | LZ0177 |
DENCKERMAN | B170069 |
E.T.F. | 17-2070 |
FARE SA | 9742 |
FEBI | 37669 |
FERODO | FWI357 |
FREMAX | WI-5144 |
FTE | BZ1161W-SET |
GIRLING | 6327001 |
HELLA | 8DK 355 251-781 |
HELLAPAGID | 8DK 355 251-781 |
ICER | 610542 E C |
JURID | 581393 |
KAMOKA | 105089 |
KAWE | WS0287A |
LPR | KS0156 |
MAPCO | 56616 |
METZGER | WK 17-248 |
MEYLE | 314 527 0012 |
MIN | MWI0483 |
OPENPARTS | AK3111.00 |
OPTIMAL | WKT-60025K |
ROADHOUS | 001129 |
SWAG | 30 93 7669 |
TEXTAR | 98043900 |
TOPRAN | 502 010 |
TRISCAN | 8115 11046 |
TRW | GIC270 |
VEMO | V20-72-0080 |
WAGNER | WWI357 |
WOKING | 001129 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Remsa to producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Specjalnością firmy są klocki hamulcowe, które cieszą się uznaniem we wszystkich częściach świata. Jednak poza klockami hamulcowymi Remsa, w w ofercie producenta znajduje się o wiele więcej referencji. Są to głównie inne elementy układu hamulcowego, takie jak tarcze, szczęki czy zaciski. Stawiając na kompleksowość i pełne zaspokojenie potrzeb klientów, producent poszerza swoją ofertę, aby posiadacz każdego samochodu znalazł w niej potrzebne mu elementy układu hamulcowego.
Części układu hamulcowego Remsa od zawsze znane są z wyjątkowego zaawansowania technologicznego. Producent wyjątkowo dużo inwestuje w nowoczesne technologie oraz prace badawcze nad produkowanymi autoczęściami. Wykwalifikowani inżynierowie w centrach badawczych Remsa od kilkudziesięciu lat nieustannie dokładają wszelkich starań, aby produkty tej marki spełniały najbardziej rygorystyczne wymagania kierowców i producentów pojazdów.
Przedsiębiorstwo znane jest również ze swojej troski o ekologię. Dlatego właśnie firma produkuje autorskie mieszanki cierne, wykorzystując do tego jedynie materiały ekologiczne. Przyjazne dla środowiska mieszanki cierne jednocześnie wykazują wyjątkową skuteczność działania oraz wytrzymałość.
Remsa to marka, która powstałą ponad 45 lat temu. Jest to przedsiębiorstwo z przeważającym kapitałem hiszpańskim. Jednak dzisiaj firma działa globalnie, prowadząc oddziały na kilku kontynentach. Części samochodowe Remsa przeznaczone są na rynek wtórny.