- Lokalizacja w aucie: Oś przednia
- Ograniczenia producenta: TRW
- Ciężar [kg]: 1,057
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | JAJVG-008 |
AISIN | JAJVG-014R |
ASAM | 80350 |
ASAM | 80429 |
AUTOFREN S | D9190 |
AUTOMEGA | 110078110 |
AUTOMEGA | 274696610 |
AUTOMEGA | 3042308046Q0E |
AUTOMEGA | 3042308046Q0P |
BENDIX | 040246B |
BENDIX | 048460B |
BGA | SR8103 |
BGA | SR9619 |
BGA | SR9630 |
BIRTH | 7284 |
BIRTH | 7364 |
BIRTH | AX7081 |
BORG BECK | BDL7067 |
BSG | BSG 90-310-058 |
BSG | BSG 90-310-123 |
BSG | BSG 90-310-125 |
BSG | BSG 90-705-024 |
BSG | BSG 90-705-037 |
BUGIAD | BAP55044 |
CAUTEX | 460137 |
CAUTEX | 460141 |
CAUTEX | 773894 |
COMLINE | CTR3031 |
CORTECO | 49396465 |
CORTECO | 49396590 |
CORTECO | 49400174 |
DENCKERMAN | D180237 |
DITAS | A2-3003 |
DITAS | A2-7365 |
DYS | 21-20881 |
ERT | 510107 |
FAG | 840 0436 10 |
FAG | 840 0566 10 |
FEBI | 19818 |
FEBI | 26174 |
FIRST LINE | FDL7067 |
FIRST LINE | FSG3255 |
FLENNOR | FL559-A |
FRAP | FT/553 |
FRAP | FT/584 |
GSP | 541138S |
GUD | GSP101441 |
GUD | GSP121156 |
IMPERGOM | 33486/TE |
IMPERGOM | 33486A |
IMPERGOM | 33488 |
IMPERGOM | 33488A |
IMPERGOM | 37313/TE |
JPG | 1144404580 |
JPG | 1144405480 |
JPG | 1144502800 |
JPG | 1144700500 |
JPG | 1144701600 |
KAMOKA | 9020146 |
KAWE | 8500 29065 |
KAWE | 8500 29067 |
KAWE | 8500 29367 |
KAWE | 8500 29371 |
KRAFT AUTO | 4306516 |
KRAFT AUTO | 4306524 |
KRAFT AUTO | 4340150 |
LEMFO | 21238 01 |
LEMFO | 27642 |
LEMFO | 27642 01 |
LEMFO | 27644 01 |
LEMFO | 27646 01 |
LEMFO | 30175 01 |
LEMFO | 30235 01 |
LEMFO | 30833 01 |
LYNXAUTO | C3035R |
LYNXAUTO | C3041R |
MAPCO | 17776 |
MAPCO | 17841 |
MAPCO | 59808/1 |
MAPCO | 59809 |
MAXGEAR | 69-0396 |
MAXGEAR | 69-0486 |
MAXGEAR | 69-0907 |
MAXGEAR | 69-0911 |
MAXGEAR | 69-1388 |
METALCAUCH | 00357 |
METALCAUCH | 01357 |
METZGER | 56006302 |
METZGER | 56006402 |
MEYLE | 100 422 0012 |
MEYLE | 100 620 0008 |
MEYLE | 100 620 0016 |
MEYLE | 116 030 0011 |
MEYLE | 116 030 0030 |
MGA | DB7952 |
MONROE | L29065 |
MONROE | L29067 |
MONROE | L29367 |
MONROE | L29371 |
MOOG | K150141 |
MOOG | SK-DS-0416 |
MOOG | SK-DS-3993 |
MOTAQUIP | VTR989 |
NK | 5004792 |
OCAP | 0581850 |
OCAP | 0583884 |
OCAP | 0583885 |
OCAP | 0603884 |
OCAP | 0901612 |
OCAP | 0901804 |
OCAP | 1211180 |
OCAP | 1211349 |
OCAP | 1211434 |
OPTIMAL | G0-660 |
OPTIMAL | G0-773 |
OPTIMAL | LM-10063S |
OPTIMAL | LM-10090S |
PEX | 12.05.436 |
QUINTON HA | QDL5298S |
QUINTON HA | QDL5299S |
QUINTON HA | QDL5301S |
REDAELLI R | 6446 |
REDAELLI R | 6446A |
RTS | 90-05338-1 |
RTS | 90-05350-1 |
RTS | 90-90101-1 |
RTS | 92-90954 |
RUV | 917811 |
SEAT | 6Q0423804E |
SEAT | 6Q0423804G |
SEAT | 6Q0423804P |
SIDEM | 57021 |
SIDEM | 57025 |
SKF | VKDY 321016 |
SKF | VKDY 331001 |
SKF | VKJP 2073 |
SKODA | 6Q0.423.804B |
SKODA | 6Q0.423.804C |
SKODA | 6Q0.423.804G |
SKODA | 6Q0423804E |
SKODA | 6Q0423804P |
SPIDAN | 45218 |
SPIDAN | 57147 |
STELLOX | 55-00417-SX |
STELLOX | 59-01894-SX |
STELLOX | 59-01994-SX |
SWAG | 30 80 0064 |
SWAG | 30 91 9818 |
SWAG | 30 92 1700 |
SWAG | 30 92 6174 |
SWAG | 30 93 2473 |
SWAG | 30 93 9908 |
SWAG | 30 94 4344 |
Stark | SKRA-0250181 |
TALOSA | 41-03750 |
TALOSA | 41-07103 |
TALOSA | 41-09701 |
TOPRAN | 104 015 |
TOPRAN | 109 439 |
TOPRAN | 109 863 |
TOPRAN | 110 965 |
TOPRAN | 110 967 |
TOPRAN | 113 147 |
TRISCAN | 8500 29065 |
TRISCAN | 8500 29067 |
TRISCAN | 8500 29367 |
TRISCAN | 8500 29371 |
TRW | JBE215 |
TRW | JBE291 |
TRW | JRA434 |
TRW | JRA504 |
TRW | JRA588 |
VAG | 5Z0 423 804 |
VAG | 6Q0 423 804B |
VAG | 6Q0 423 804C |
VAG | 6Q0 423 804E |
VAG | 6Q0 423 804G |
VAG | 6Q0 423 804P |
VAICO | V10-0703 |
VAICO | V10-6223 |
VAICO | V10-7213 |
VEMA | 23576 |
VW | 5Z0423804 |
VW | 6Q0423804B |
VW | 6Q0423804E |
VW | 6Q0423804G |
VW | 6Q0423804P |
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Drążek kierowniczy to element samochodowego układu kierowniczego, którego podstawowa rola sprowadza się do połączenia przekładni kierowniczej ze zwrotnicą układu zawieszenia oraz przekazywania ruchu przekładni na zwrotnicę. W skrócie to podzespół, który odpowiada za prawidłowe prowadzenie przednich kół pojazdu.
Zużycie drążka kierowniczego podyktowane jest przede wszystkim rodzajem zastosowanych części oraz stylem jazdy. Niezależnie od tego, kiedy dojdzie do zużycia, trzeba mieć na uwadze, że wyeksploatowanie tej części samochodowej ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy samochodem. Dlatego z wymianą nie należy zwlekać.
Drążek kierowniczy wyposażony został w tak zwany przegub, który jest elastycznym połączeniem, umożliwiającym ruch zawieszenia samochodu w górę i w dół, odpowiednio względem nieruchomo zamocowanej przekładni kierowniczej. Przy okazji wymiany tej części samochodowej zaleca się także wymianę współpracującej z nim końcówki drążka kierowniczego.
Drążek kierowniczy osłonięty jest gumową osłoną. Należy upewnić się, czy nie jest ona uszkodzona lub zużyta i w razie potrzeby wymienić ją razem z drążkiem i końcówką. Należy pamiętać, że drążki wymieniamy zawsze parami, gdyż żywotność tych elementów układu kierowniczego jest zbliżona.
Po dokonaniu wymiany drążka nie zapomnijcie, że konieczne będzie także sprawdzenie i regulacja zbieżności kół.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.